AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 28. oktober 2009 #1 Skrevet 28. oktober 2009 Ved hver avføring nå i tre dager kommer det friskt blod.. Vannet er rødt og det er en del på papiret.. Er gravid i uke 27.. Er det en innvendig hemorroide kanskje? Er ingenting på utsiden og det kommer ikke fra skjeden heldigvis. Var hos legen i går, men tok det selvfølgelig ikke opp.. Tenkte det gikk over.. Æsj, synes sånt er så kjipt..
aloha83 Skrevet 28. oktober 2009 #2 Skrevet 28. oktober 2009 Er du hard i magen? Det kan jo være en rift som du ikke kjenner, eller som du sier en innvendig hemorroide. Ville kanskje sjekket det hvis det varer mye lenger, ellers så er det sikkert ikke noe farlig, men greit å vite allikevel. Er ganske blank på dette område desverre...
lykkelig3barnsmor<3 Skrevet 28. oktober 2009 #3 Skrevet 28. oktober 2009 kan være hemorride,har du hard avf kan du ha sår som blør. men kontakt legen igjen du,så er du sikker på at det ikke er noe farlig. Lykke til:-)
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 28. oktober 2009 Takk for svar.. Ja, jeg er jo av de som liker å lukke øynene og satse på at det går over, men får kanskje ta en telefon om det ikke gir seg.. Æsj..
ღMaritpusenღ Skrevet 28. oktober 2009 #6 Skrevet 28. oktober 2009 Hei du. Hadde det sånn for et par uker siden jeg også. Ble smånervøs når jeg så blodet på papiret (var ikke så mye da, men farget papiret rødt nok til at jeg ble småstressa med det samme). La også fort merke til at det ikke kom fra skjeden, men lengre bak. Jeg ble litt øm/ det ble litt ekkelt like etter at jeg hadde vært på do (og gjort nummer to). Tenkte også på det med hemodoider, men nevnte det ikke for noen (rimelig flaut tema). Ihvertfall, for min del gikk det over av seg selv etter noen dager. Har hatt rifter ved hard avføring, som noen har nevnt over her tidligere, og min erfaring er at når det er sårt oppi der er det vondt når man må gjøre ifra seg. Slik som det var nå var det ikke vondt mens jeg var på do, bare litt i etterkant etter at jeg hadde tørka meg godt. Siden det ikke var noe særlig vondt, avventet jeg for å se hvordan det utviklet seg, og som sagt så ga det seg etterhvert. Har ikke merket noe i etterkant. Aner fortsatt ikke hva det kan ha vært.. Men det kan jo være greit å få det sjekka da, for sikkerhets skyld.
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter #7 Skrevet 28. oktober 2009 Takk for erfaringen din. Virker veldig likt som jeg har det, så avventer nok litt, ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå