Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser at innlegget "For di som er i tvil om s.vaksinen LES DETTE!!!!" skrevet av SnArTmAmMaJanuar2010, ti. 27. okt 2009 har fått mye negative og ifølge meg usakelige kommentarer. Vil støtte innlegget da jeg har lest mye om vaksinen både for og imot og at det er mye som tyder på at det er lurt å bevare sitt sunne fornuft og ikke stole 100 % på myndighetene som igjen har alle sine anbefalinger fra eksperter/forskere som igjen blir støttet av legemiddelsindustrien, det er pengene som styrer i all forskning også medisinsk).

Det er ikke uten grunn at man i alle tider frem til nå har anbefalt gravide å ikke vaksinere seg mot influensa eller "reisevaksiner", da det ikke fins forskning på effekter på foster.

Det er viktig informasjon at helsemyndighetene og legemiddelverket i land som Tyskland, Frankrike, England og USA anbefaler gravide å ikke ta vaksinen som tilbys her i landet.

Tror det er frykten som våre myndigheter har klart å skape som nå gjør at vi ikke tør stole på vårt egen evne til å vurdere hva som er best for oss. Og som gjør at enkelte av oss blir så provosert når noen forsøker gi et mer nyansert bilde og informasjon.

Mitt valg er ihvertfall at jeg med 100% sikkerhet ikke ønsker ta vaksinen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For det første er det opprettet ett eget forum for dette svineriet, og for det andre kunne du jo svart i den tråden om omhandler ditt innlegg i stedet for å starte ny debatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...