Gå til innhold

Er moren din en stilig dame?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det vil jeg si, selv om hun er 75 år.

Gjest sug lut
Skrevet

Den stiligste. Akkurat som ungene mine er penest og finest.

Skrevet

Nei. Hun er tjukk, går alltid i for stor dongeri og en lang genser (slik at hun virker enda stuttere enn det hun er), er uflid på håret og har striper i ansiktet. Sverger til allværsjakke og fotform-sko.

En meget ufiks dame.

Skrevet

Ja, det vil jeg si. Ikke sånn dollete-stilig, men kler seg ganske fint og tar vare på seg selv, blir ofte tatt for å være både 10 og 15 år yngre enn det hun er :-)

Skrevet

Mora mi var ballettdanser, så hun ser ut som en tjueåring enda. Når det gjelder klesstilen, så er hun helt gjennomsnittlig, går med dongeribukse og vanlige topper og gensere. Er glad for at hun ikke kler seg som en fjortis fordi om hun ser bra ut, for det er bare superharry..

Skrevet

hun var det frem til hun døde 59 år gammel iallfall - brukte alltid leppestift og matchende pene klær :) En pen dame var hun alltid!

Skrevet

Ja, mamma har altid vært opptatt av klær og stil og at ting skal matche og være moderne. God fargesans har hun også. Er ofte til frisøren og trener jevnlig. Håper jeg kan være like stilig når jeg er 54. :)

Skrevet

Stiligere enn meg ihvertfall :/

Hun er slank og velstelt, går jevnlig til frisøren, bruker penger på klær osv.

Håper jeg også får tid og anledning til å pleie meg selv engang ;)

Skrevet

Min mor er absolutt ikke en stilig dame. Lita og tjukk og uflidd. Er ikke veldig nøye med hygienen for å si det pent. Kjøper seg ny topp/genser hver uke, men det hjelper så lite når alt annet ser ille ut. I tillegg er hun ikke den som sto først i køen da iq ble utdelt ;-)

Høres kanskje fælt ut å mene slikt om sin mor, men det er desverre sant...

Skrevet

Nei, ikke så veldig. Hun hater å handle klær og når hun gjør det kommer hun alltid tilbake med noe helt forferdelig noe. Det blir litt bedre når jeg er med på handletur.

Men hun er ikke noen jåle og har aldri vært det. Hun er nøye på hygienen, men foretrekker enkelt hår og ingen sminke.

Hun er vel mer naturlig enn stilig? Jeg er ikke så stilig selv, kan når jeg vil, men vil ikke så ofte, hehe.

Skrevet

Stilig er ikke det første ordet som slår meg når du først spør!

Skrevet

kopierer NN 11.28..

Akkurat som å beskrive min mor...

Skrevet

Haha nei. Hun er 43 og kler seg som en ungdom. Harry altså.

*flau*

Skrevet

Ja min er:) Hun er slank og trener masse. Går til frisøren en gang i uka og er alltid oppdatert på motefronten.

Men det viktigste er at hun er en god rollefigur. Hun er den mest positive dama jeg vet om,klager sjelden til tross for at hun slett ikke har hatt et enkelt liv.En sterk dame. Flink på kjøkkenet er hun også! Hun er en ti poenger;) Jeg er utrolig stolt av min mamma:))

Skrevet

Hehe,hun går til frisøren en gang i måneden. Skrev litt fort der!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...