Soleie m/3 gull :) Skrevet 28. oktober 2009 #1 Skrevet 28. oktober 2009 Termin i dag, og våknet av at vannet gikk Hadde aldri trodd den skulle starte sånn. så nå bare venter vi på rier. Whiii ikke lenge til vi får møte lillegull
mammatilen:) Skrevet 28. oktober 2009 #2 Skrevet 28. oktober 2009 GRATULERER! Jeg hoppet forventningsfullt ut av sengen i dag morges og stirret litt mer forgjeves ned på gulvet, hehe. Krysser fingrene for deg! Håper du får en flott fødsel og en god opplevelse på KK!
Soleie m/3 gull :) Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. oktober 2009 Tusen takk Hehe, jeg våknet halv ti og tenkte "seriøst var jo på do for en time siden, kan vel ikke tisse på meg?" hehe, så stod jeg opp og kom akkurat inn på badet så begynte det å renne. Da forstod jeg at det var vannet Ringte kk og fikk beskjed om å komme kl 08.00 i morgen tidlig for kur hvis ikke riene starter av seg selv før det. så nå er det bare å vente. Håper det skjer noe hos deg iløpet av dagen da
<3 lykkeligeida er mamma <3 Skrevet 28. oktober 2009 #4 Skrevet 28. oktober 2009 Gratulerer med snart baby!! Så spennende! Ønsker deg/dere lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå