Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #1 Skrevet 28. oktober 2009 Ja dere vet vel hvilken ;-) Når sluttet det å værke så jæ** i armen? Tok min i går og verker fortsatt en del. I går føltes den kraftløs også, men det er bedre i dag. Og om dere fikk bivirkninger, når kom de?
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #2 Skrevet 28. oktober 2009 Både jeg og datter på 12 tok den på mandag og vi har fortsatt j...vondt i armen begge to. Kan ikke ligge på siden eller løfte armen. Dette var helt normalt, datter fikk og ekstrem hodepine i tillegg. Legesekretærene hadde hatt vond arm i 5 dgr sa de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå