Gå til innhold

Bevegelse i magen


Beatema - venter nr 2:)

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen :)

Kommet i uke 18 nå, og nå kjenner jeg jammen små bevegelser i magen :) Har vært på to ultralyder til nå, og begge gangene så jeg mye bevegelser. Har en aktiv krabat i magen. Det er som en "kilende" følelse, eller som bitte små bobler som sprekker :) Herlig følelse! Noen andre som kjenner liv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei :-) en herlig følelse det der!

har selv kjent liv siden jeg var 13+2, da var det lette bobble følelser.. nå er det mer som den kilingen du nevner :-)

bærer tvillinger her, og de ligger mot hver sin side.. hehe.. merker de ikke så veldig ofte nå, men venter bare på da jeg er lengre på vei (starter på uke 17 på torsdag)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har også kjent liv i magen! har kjent små spark siden uke 13, dette er min 2. graviditet, er 15 uker på vei! alt så fint ut på tidlig UL i uke 11 også! helt fantastisk!! :) formen er fin, men fortsatt myyye trøtt:o/ lykke til dere alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei

Jeg starter nå på min 18. uke, og kjenner fortsatt ingen spark. Var på UL i uke 12, og så en ekstremt livlig baby inni der..merkelig at jeg ikke kjenner det ennå. Jeg ble fortalt at babyen ligger under noe (hun pekte på noe ved babyen.. kanskje en muskel.. eller et fettlag...? noen som vet?) Hun sa vertfall at jeg kom til å kjenne liv ganske sent pga denne. Dette blir barn nummer 2, og jeg gruer meg litt til all sparkingen på natta når jeg skal sove :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mangebarnsmamma

4. svangerskap her; har kjent liv siden 14 uker. Kan ikke huske det har vært så tidlig tidligere, men nå vet jeg at morkaken ligger på baksiden, så kanskje derfor? Herlig er det i alle fall:D Men kom plutselig på hvor slitsomt det kan være når de begynner å hikke;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjente sånn boblefølelse forrige onsdag, og da var jeg 13+4.

veldig spennende. fikk beskjed om at jeg ville kjenne det tidlig på UL, men ser jo ikke ut som om at jeg var så tidlig ute når jeg ser på dere andre:) er nå 14+6 å har bare kjent liv en gang siden forrige uke. Glede meg til det blir mer liv der inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 17+1 i dag men ikke kjent liv enda??? Tror jeg... jeg ville vel visst det om jeg hadde kjent det??

bør jeg ikke kjenne liv snart? er nervøs for at noe er galt jeg nå siden alle kjenner så tidlig i forhold til meg....:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mangebarnsmamma

Tror ikke du trenger å engste deg; det er stas å kjenne tidlig liv, men ikke uvanlig at en er opp mot 20uker på vei:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg kjenner noe bevegelse i magen og har kjent det en stund nå, men jeg er ikke så sikker på om det er fra den lille eller om det bare er luft og andre ting i magen. Mest sannsynelig fordi jeg ikke forventer det eller tør å tro at jeg føler liv før om noen uker til slik det står i bøkene. Er jo "bare" 16 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har begynt å kjenne liv de siste par dagene, men først i går ble jeg helt sikker etter mange små dult iløpet av ettermiddagen og kvelden. Kjempekoselig :) Er 15+5 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

er det vanskeligere å kjenne liv når man har litt ekstra polstring på magen`? altså noen ekstra kilo? spiller det noen rolle på hvor tidlig man kjenner liv innenifra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hehe - kjenner meg igjen så godt! :) Sitter og venter fælt på tegn og nå på torsdag så kom de første sparkene!! Var i tvil om det var virkelig det jeg kjente, men det har nå kommet og gått de siste dagene så jeg er temmelig sikkert at det er det jeg kjenner. :) Er ikke lett å vite når det er første gangen... I morgen er det den ordinære UL'en på Bærum så her er det vanskelig å få lagt seg. :) "Tenk om atte" svirrer rundt i hodet...

 

Hos meg så kjennes det ut som raske sterke bobler i magen. På samme sted rett etter hverandre. Kjenner de best når jeg ligger på ryggen og ser på tv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...