Gå til innhold

Noen andre som ble syk av svineinf.vaksina??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok den mandag og i hele går hadde jeg hodepine, vondt i kroppen, slapp og svimmel. Hadde litt feber også. Idag er jeg litt bedre, men fortsatt hodepine og litt svimmel. Er dette en normal bivirkning?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har ikke tatt den, men de symptomene du beskriver skal være helt normale...

Skrevet

Ok, ingen andre som har tatt den (og vet om en del..) som har får flere symptomer enn vondt i armen og litt hodepine.. så synst det var litt rart..

Skrevet

Jeg tok den også på mandag og har følt meg helt fin. Men nabogutten hadde fått feber og følt seg litt syk påfølgende natt (men ble fin igjen morgenen etter).

Jeg tror det er en relativt vanlig bivirkning, selv om de fleste ikke får annet enn litt vondt i armen.

Skrevet

Jeg tok den på fredag og har ennå ikke kommet meg. Lurer litt på om vaksina har senka immunforsvaret mitt...

Jeg tror ikke at det det jeg har nå er bivirkninger. Kjente på mandag at jeg begynte å fryse uansett hvor mye jeg kledde på meg og jeg er uggen i halsen. Er nok bare en god gammeldags forkjølelse på vei :P

Skrevet

Vaksinen kan gi lette influensa symptomer da, siden vaksinen faktisk er basert på viruset. Så kroppen må igjennom det for å lage antistoffer.

Helt vanlig!!! Mange som føler de får en lett influensa etter en influensa vaksine.

Skrevet

Ja det føles som en lett influensa uten vondt i halsen og tett i nesa. HI

Skrevet

Det kan jo faktisk også være at du har fått svineinfluena uavhengig av vaksinen. Du er ikke beskyttet før ca 1 uke etter at den et tatt.

Skrevet

Tar det så lang tid?? Tror ikke det er det, er ikke kommet hit enda. Men er jo selvfølgelig ikke umulig at jeg blir den første... Uansett så er jeg bedre enn i går, nesten frisk, så tviler på det er svineinfluensaen!

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...