Gå til innhold

Skal dere lese den nye boken til prinsesse Martha Louise?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er fargerik og flott. Og jeg synes alle burde ta seg tid til å lese denne boken for å få et annet perspektiv på hverdagen. Bli bedre kjent med seg selv og leve litt mer i øyeblikket.

Jeg har selv hatt god hjelp av å lese boken til Echart Tolle. Fra å være et konstant stresset og bekymret vesen har jeg fått det noe bedre med meg selv ved å endre tankesettet mitt.

Altså lære meg å leve mer i øyeblikket. Ofte bruker vi livet til å bekymre oss for fortiden eller fremtiden. Men livet er jo ikke det som har vært eller det som skal skje. Livet er øyeblikket og vi må lære oss å nyte det..

Er vel litt sprø jeg også kanskje...

Ha en god dag:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenkte ikke å lese den, nei.

Temaet interesserer meg heller lite, og jeg er generelt lite bekymret. Så jeg tror jeg skal klare meg uten ;-)

Men for all del, for om det ikke passer meg kan jo andre ha stor nytte av den. Så det er flott at den kommer. Ja til mangfold mener nå jeg.

Gjest sug lut
Skrevet

Hadde det enda vært sprøtt. Det er imidlertid bare halvkokt og dørgende kjedelig og gongong-i-tomme-haller-trist. Kjipt at det beste noen har å si om det du driver med er at du er jo fargerik - det betyr bare at du er hakke galen og litt pinlig å omgås.

Skrevet

Regnet ikke med at du er enig med meg sug lut. Ha ha..det er du jo som regel ikke.

Skrevet

Skal ikke - syns sånne ting er overspent tøys, og dessuten ganske uinteressant....

Skrevet

Vet ikke om jeg kommer til å kjøpe den, men liker og kan mye om ideologien. Tror alle har godt av å roe ned å nyte "nuet".

Skrevet

Nei, det skal jeg ihvertfall ikke. Det er jo så mye annet bra å lese (kommer vel ikke til å lese gemalens bok heller).

Jeg har ingenting imot prinsessen, hun virker veldig sympatisk og søt, men de englegreiene er ikke helt min stil.

Skrevet

Jeg skal lese den og gleder meg:)

Skrevet

Jeg kommer ikke til å lese den..

Skrevet

Jeg liker Märtha jeg, men boka skal hun få ha i fred for meg.

Skrevet

Hehe, nei den skal jeg ikke lese. Orker ikke sånn svevende pissprat..

Skrevet

Nei, det skal jeg ikke. Sjelden jeg leser bøker, så jeg velger med omhu! Får heller vente til Ari spytter ut noe nytt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...