Gå til innhold

Noen som har 3 barn her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er dagene deres? Var 3 planlagt?

Har selv 2, minste er 11 mnd. Noen ganger har jeg lyst på en til, mens andre ganger tenker jeg "er det virkelig noe lurt??"

Er i stabilt forhold, begge i 100% stilling. Dagene raser avgårde og man tenker jo også at de skal følges opp :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har tre og alle var panlagt. Dagene raser av gårde her også, men det gjorde de da vi bare hadde to òg.

Det går greit å følge dem opp. 3 barn er topp!

Skrevet

Vi har 3 barn, nummer 3 var ikke planlagt (men er veldig glad for at v i fikk henne). Mine 3 er forholdsvis tette, er 4 år og 4 mndr mellom eldste og yngste. Nå er de 8 år, snart 6 år og snart 4 år, så nå begynner vi å litt overskudd her ;-)

Syns det gikk veldig greit så lenge minste mor var baby uten rutiner, da hang hun med på det som skjedde. Ble litt mer styr når hun skulle ha sine faste måltider, og legging osv.

Det er kjempe travelt til tider, og det er mye og følge opp. Men angrer ikke på at vi fikk 3 stykker. Men hadde jeg kunnet velge så hadde jeg villet ha henne 2 år etter hun kom, er kanskje bare noe jeg tror men jeg innbiller meg at det hadde vært litt lettere hvis de ikke var så tette!!

Lykke til med valget ;-)

Skrevet

Nummer tre var ikke planlagt, men veldig velkommen! Var veldig travelt i begynnelsen, for han var en ganske krevende baby. Dessuten var det noen år siden vi hadde hatt en baby i huset.

Vi tok ikke skrekken da, for nummer 4 kom 2 år etter:-) Travle dager er det jo, men de har veldig stor glede av hverandre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...