Candy girrrl Skrevet 28. oktober 2009 #1 Skrevet 28. oktober 2009 Hvilken te er god? Sliter så med innsovning at jeg må kutte kaffi på ubestemt tid. Men savner det å kose meg med en kopp. Men føler alle teene smaker gress uansett hva jeg gjør. Liker det ikke, men vil like hehe..
Gjest Skrevet 28. oktober 2009 #2 Skrevet 28. oktober 2009 http://www.teklubben.no/ meldte meg inn her. fantastisk god te. Mye mere spennende enn det man får kjøpt i vanlige butikker og helsekost. De har en jeg syntes var spesielt god, den heter "rooibos rapsody", den er med pepper i også, garantert ikke gress-smak. Tror det er 4 pakker i året a` 155 kr. Hver av de inneholder 6 forskjellige typer te. Både urtete og svart te. Kan bestille mere utenom om man har lyst på.
Langt-i-fra-perfekt Skrevet 28. oktober 2009 #3 Skrevet 28. oktober 2009 Det kan jo hende du bare ikke liker det ;o) Prøv å kjøp te i løsvekt, og ha i tesil, i koppen, ha feks en skje honning i eller litt kanel etter hva du liker, kanskje det gir bedre opplevelse! Pose te samker æsj uansett syns jeg hehe....... Men nå i disse førjulstider kan du jo drikke gløgg om du liker det? Gløgg laget på eplesaft/juice er nam ;o)
ifie Skrevet 28. oktober 2009 #4 Skrevet 28. oktober 2009 Helsekostbutikkene selger te fra London fruit & herb company. Veldig god te uten koffein (som jo er greit hvis man vil sove ). De blir ikke så besk som svart og grønn te kan bli om de trekkes for lenge, og siden de er så "fruktige", syns jeg de er best uten sukker (som også er greit på kvelden). Ulempen er at de er ganske dyre - men verd å sjekke ut, mener jeg!
Candy girrrl Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 28. oktober 2009 Takk for tips dere! :-) Posete jeg har drukket ja.. Gløgg var heller ingen dum ide. Har en onkel som er homopat og han sier det står at "min type" ikke liker te hehe.. Men har nå ikke gitt helt opp ;-)
Gjest Skrevet 28. oktober 2009 #6 Skrevet 28. oktober 2009 Liker også te fra London fruit & herb company. Spesielt den med jordbær og vanilje. Ellers så går det mye i blåbær-te, grønn- te og te i løsvekt
Xempel Skrevet 28. oktober 2009 #7 Skrevet 28. oktober 2009 YogiTea x 2: Himalaya (ingefær, kanel, fenikkel, anis) og Kanel. Fåes på helsekost.
solita 06 Skrevet 28. oktober 2009 #8 Skrevet 28. oktober 2009 Rooibos appelsin i løsvekt! Kjempegod, har den på Black cat i hvert fall. Gjerne med en liten teskje honning eller sukkett hvis du liker det. Ingen koffein eller tein så passer fint om kvelden. Snart 3 åringen min er og veldig glad i den.
Bunnies by night Skrevet 28. oktober 2009 #9 Skrevet 28. oktober 2009 Marokkansk te - det er og blir det beste! En dæsj med grønn te pluss friske mynteblader som koker opp med vann... valgfri mengde sukker... mmmmmmmmmmm
Bunnies by night Skrevet 28. oktober 2009 #10 Skrevet 28. oktober 2009 Og jeg er på ingen måte en teelsker - drikker kun marokkansk te - ingenting annet som frister.
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 28. oktober 2009 #11 Skrevet 28. oktober 2009 Yogi Tea Ginger Lemon og Mint Lemon. De har mange forskjellige smaker, bare å slå seg løs
Gjest Skrevet 28. oktober 2009 #12 Skrevet 28. oktober 2009 ikke ofte jeg drikker det, men når jeg først gjør det drikker jeg grønn te.. ikke den du får kjøpt i dagligvare, den er ikke god... Husker ikke merket på den el noe.. Tror det er bilde av en hage el noe på pakka... Den er god iallefall :-)))
Lillesnuppis Skrevet 28. oktober 2009 #13 Skrevet 28. oktober 2009 Prøv bjørnebær teen som selges i løsvekt. Den er kjempe god å når du trakter teen så blir det god lukt i hele huset. Kan anbefales på det sterkeste.
Hyacinth Bucket Skrevet 28. oktober 2009 #14 Skrevet 28. oktober 2009 Voyange indian chai. Blandes med varm melk. NAM!
Turid Laila Skrevet 28. oktober 2009 #15 Skrevet 28. oktober 2009 Voyage indian chai er helt nydelig, uten å blande noe som helst oppi Den er fre Twinings og fås kjøpt på vanlig matbutikk.
Gjest amandine Skrevet 28. oktober 2009 #16 Skrevet 28. oktober 2009 Altså, ikke for å ta motet fra deg når du er på te-jakt, men vanlig te inneholder ganske mye koffein, altså....Så for å sovne lettere er det ikke lurt å bøtte ned;) Med vanlig mener jeg da for eksempel stort sett det som er av svart te, i alle smaksvarianter. Det er i tebladene du finner koffeinet, så spiller liten rolle hvilken smak som er tilsatt. Grønn te, tror jeg er uten, ellers må du hive deg på rene urteteer(men de smaker pyton, synes nå jeg...) Men varm melk, solbærtoddy, kokt vann med bakekakaopulver(evt litt sukker) er gode alternativ! Sov godt;)
Hikken Skrevet 28. oktober 2009 #17 Skrevet 28. oktober 2009 Signerer de to over meg, L. fruit & her company har gode teer, min favoritt er eple og kanel ) Eller har de en fantastisk god en på stockfleths som heter "Roiboosh tropical punch", anbefales på det varmeste )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå