Gå til innhold

Snart er det plutselig jul!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere begynt å handle julegaver????

Jeg har kjøpt litt forskjelllig leker på tilbud som jeg skal gi til noen av tantebarna og til våre barn. Ellers har jeg ikke begynt ordentlig enda. Syntse just det var sommer jeg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, har ikke begynt ennå. Men jeg må nok snart gjøre det hvis du ikke skal få rett i overskriften din!

Hvert år bestemmer jeg meg for å begynne tidlig, men hvert år kommer det meg som på kjerringa.

Syns du er flink som har klart å begynne litt, da.

Skrevet

Har kjøpt to gaver til to barn i familien, thats it

Skrevet

jeg er normalt sett godt i gang på denne tiden. Jeg er den typen som tilbringer desember i ro og mak, hater å springe i butikker.

MEN i år så har vi byttet vinduer, holder på å etterisolerer huset samt å bytte panel, vaskerommet og kontoret er revet, og står for tur etterpå. Og etter det igjen skal vi bygge nytt kjøkken (selve rommet også, ikke bare innredningen). Så nå ser det kaos ut på inne og ute. Hagen full av bygningssøppel, som forhåpentligvis ikke blir å fryse fast. Så jeg er imponert om det i det hele tatt blir jul............... he he.

Har kjøpt et par julegaver, og sitter å tygger på en liste med forslag på resten.

Skrevet

Er godt igang ja. Har handlet masse gaver allerede og bestillt noen de siste dagene. Så har allerede gaver til flere personer i boks:)

Skrevet

Jippi! Snart jul! :D

Jeg har begynt med julegaver, og har faktisk kommet ganske langt! Dette er aller første gang jeg har begynt tidlig, selv om jeg hvert år tror jeg skal greie det. Ender alltid opp med stress like før jul. Skal prøve å unngå det i år da :)

Siden det ikke en gang er november enda, og jeg er i kjemperute, må jeg får litt koselig julegaveshopping i desember også :)

Skrevet

...merkelig avslutning på innlegget mitt..

Jeg mente at jeg må ta en pause, sånn at jeg har litt koselig julegaveshopping igjen til desember :)

Skrevet

Jeg gjorde meg ferdig med nesten alle julegavene da jeg var i Tyrkia i sommer. Puma jakker til alle barna og Vercace håndkler til alle voksene. ( mennene får mørk turkis håndkler og damene får mørk rosa håndkler) Har kun å handle noen vin flasker og gavekort på ett eler annet til datteren min og typen hennes.

Skrevet

vet hva jeg skal kjøpe til alle nesten, barna er det verre med...

skal gi bort:

*middag med mamma på resturang, samme til pappa og dama

* balsamico (ekte) til svigers

*penger til tanter og de skal brukes til å ta med mine barn i svømmehallen evt bowling, alpint osv...

* Kalender til olemødre og besteforeldre...

Til tantebarn aner jeg ikke... De har allt så veldig vanskelig....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...