Gå til innhold

Skal dere ta influensavaksinen? Hvorfor/ hvorfor ikke?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, skal ta den i dag eller i mårra. Fordi jeg ikke vil ta noen sjanser, og fordi jeg ikke vil smitte andre.

Skrevet

Ja, fordi jeg vil være med å beskytte de som ikke kan ta vaksinen + jeg er redd pandemien vil pågå såpass lenge at jeg ikke slapper av før hele familien er vaksinert. Men jeg er generelt skeptisk til vaksiner, også denne, men man må velge mellom to onder.

Skrevet

Jeg og lillegutt på to år, skal vaksineres i dag. Har tankt myyyyye på dette og føler meg 100% sikker nå!! Tar ingen sjanser!!

Skrevet

Ja, jeg har tatt den, og resten av familien tar også når det kommer flere vaksiner.

Skrevet

Vel... her på østlandet er det jo ikke nok vaksiner til de i risikogruppene en gang, så føler jeg har god tid til å tenke...

men har i utgangspunktet tenkt å ta den

Skrevet

og da for å ikke smitte andre (har babyer og syke rundt meg)

Skrevet

Jeg har også tenkt til å ta den, men er en stund til det er mulig her jeg bor, så trenger ikke bestemme meg enda. Men stoler på at det er lurt å ta den når det er det som blir anbefalt.

Skrevet

Vi følger helsemyndighetenes anbefaling og vaksinerer store og små så fort vi får sjansen.

Som legen min så riktig sa det:

Det er en dødelig sykdom, og bivirkningene gjør deg mindre syk enn sykdommen. I tillegg vet ingen hvem som faktisk blir livstruende syke.

Skrevet

dødelig sykdom? Så langt har over 100.000 har sykdommen her og 10 har dødd av den... hvert år er det 1500 som dør av vanleg influensa...

Ganske skeptisk til og gi vaksinen til mine små da vi ikke hvet langtidsbivirkningene.. åifølge en lege blir minste på 6 mnd 10% beskyttet mot svineinf om han tar vaksinen, og er det da noe poeng??

nei tviler veldig eg men er no en stund til vi blir vaksinert her så kan no tvile litt til:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...