Gå til innhold

God morgen damer :-) Hvor mange dager igjen Onsdag 28/10 ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange dager er det igjen for dere nå?? Ser det er ganske mange som nærmer seg veldig og noen som går på overtid! Jeg har 32 dager igjen :o) Dagene flyr avsted,så ikke lenge til vi har lille gutt i armene våres nå :)

Ellers,hva gjør dere om dagene for å få dagene til å gå? Og hvordan er formen deres? Jeg er i relativt god form vil jeg selv si, har ikke noen spesielle plager utenom litt bekken plager og korsryggen! Vært kvalm meste parten av svangerskapet,men det har nå endelig gitt seg for et par mnd siden! Veldig deilig å slippe å være kvalm.. Håper dere andre har en fin dag idag å koser dere i høstværet :-D

Jeg skal straks ut å gå tur med hunden å skal til JM senere idag, blir spennende å høre hva hun sier nå. Magen min er utrolig lav,så lurer på om han har festet hode ;)

Klem til dere

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er det 33 dager igjen, deilig å se at det nærmer seg :) Jeg er tung og lei nå, men prøver å tenke at det fort kan være 5-6 uker igjen...

Skal på vekstestimering neste uke, så hvis jeg er heldig setter de meg kanskje igang før tiden pga jeg ikke kan føde en baby som er over 4 kg. Min forige fødsel endte i rifter herifra til himmelen, så for å unngå dette er det greit at de passer litt på :)

Men det er herlig å være gravid også, kjenne spark og bevegelser og strutte med stor babymage :) Kommer nok til å savne magen denne gangen også... :)

Skrevet

hadde termin i går, så nå går jeg bare å venter. tung og trøtt i kroppen. skal bli deilig å bli ferdig=)

men det er rart, var veldig stressa frem til termin, men nå føler jeg lissom at min del er gjort og jeg kan slappe av frem til han kommer.

men jeg er jo selvfølgelig veldig nysgjerrig på hvordan han ser ut og er. hvem han ligner på ;)

Skrevet

Hadde menstermin for 3 dager siden og har UL termin om 7 dager. Lei, og vil møte lille NÅ!! :)

Skrevet

litt lengre unna... 78 dager igjen her :o)

Skrevet

termin om 5 dager. har egentlig ikke lyst at han skal komme denne uka eller helga.

har økende kynnere, er nok bare modning.

er i fin form så det blir ikke noe stress å gå ut neste uke men da er det nok (vil gjerne at han kommer mellom 1 til 8 nov. termin 2 :) er så spent på fødselen og om alt går bra.

så lurer jeg fælt på om han er lik broren sin, noe jeg tror :)

jeg synes merkelig nok at alt er litt uvirkelig. tenk at om kort tid er jeg der uansett.. rart.

synes tiden har gått fort, spes nå på slutten.

Skrevet

Jeg gleder meg også veeldig til å se hvordan han ser ut, om han er noe lik storesøsteren sin ;-) å hvem han ligner på !! Kan nesten ikke vente, er såå spent på å møte han :D

Syntes også alt er litt uvirkelig,rart å tenke på at jeg snart er 2barns mamma, og i en alder av 23 da gitt ;) hadde aldri trodd det! Men kunne aldri vært foruten, er kjempe lykkelig å gleder meg MASSE til å bli 2barns mamma :D Jeg syns også tiden har gått kjeeempe fort denne gangen,å det gjør den fortsatt! Deilig,for da er det ikke lenge igjen til gutten min er her ;) hihi

Skrevet

Jeg har termin i morgen og gleder meg veldig til å få treffe prinsen vår!

Skrevet

Jeg har 14 dager igjen, og formen er så der, har hatt en del plager med ryggen, så er veldig klar for å møte lillegutt nå:)

Skrevet

Heisan:)

5 dager igjen til ul termin hær!! Nærmer seg med stormskritt. Jeg har gått 10 dager over med mine to andre barn, så det er vel å forvente denne gangen også. Men det som er annerledes med denne graviditeten er mye kynnere, siste to dagen har det vært nesten regelmessige (litt vonde) kynnere om kvelden (13 min mellom). men gir seg om natten, sitter hær nå med kraftige kynnere igjen..Håper dette gjør at jeg slipper 10 dager over:) Ellers skal jeg dra å få tatt vaksine nå straks, med blandet følelse. Ha en super dag jenter:O))

Skrevet

Jeg har 44 dager igjen og jeg er ikke det minste lei ennå, men dette er min andre og siste, så jeg prøver å nyte det så godt jeg kan:)

Skrevet

Termin er i dag:) Ingen tegn til noen fødsel, så regner kanskje med at jeg må vente på fullmånen 2.nov? Har kjedet meg skikkelig den siste tiden, føler at jeg gjør det samme igjen og igjen. Har i alle fall blitt mye sprekere den siste tiden, og er oppe i ca 2,5 timer spasertur for dagen. Det er jo deilig! Ønsker dere alle lykke til!

Skrevet

63 dager igjen nå....synest det går fort jeg:)

Skrevet

Hei)

32 dager igejn til termin dato her, dette er mitt 4.barn og det er en gutt!

Vi har 3 jenter fra før og vi gleder oss masse til å få en gutt i stua:)

2 av mine 3 barn er født i uke 36, så jeg tror nok ikke jeg går til termin dato denne gangen heller.

Magen ligger veldig lavt nå og jeg har mye sterke kynnere!

Var mye kvalm de første 3 mnd, emn så gikk det over. Bekkenplagene har økt i takt med ukene jeg er i.

Dagene bare flyyr avgårde, med 3 barn i huset og ting som skal forbredes til både Jul og fødsel er det stort sett fullt opp hver dag.

Prøver å kose meg litt med venninner og cafe besøk innimellom også da og selvsagt litt mer kvalitetstid med jentene nå før babyen kommer:)

I dag skaL jeg sy ny kappe til kurven som lillebror skal ligge i, vaske soverommet vårt og re opp sengen til babyen;)

kanskje vogna fra Kiddies 24 også kommer på døra i dag, venter i spenning!

Ha en flott dag allesammen

Skrevet

Har også termin i dag, og våknet av at vannet mitt gikk. så nå sitter jeg bare å venter på riene!! whiii, tenkt at nå er det ikke lenge til lillegull er her :)

Skrevet

11 dager, og jeg begynner å bli utålmodig.. :) Har så lyst til å hilse på den lille snart.

Skrevet

Nå er det bare 6 dager igjen! Det har gått utrolig fort.

Formen har vært veldig bra, men har hatt omgangssyken nå så er ikke så ivrig på at han skal komme med en gang.

Til helgen er jeg nok veldig klar for at han skal komme:) Blir utrolig spennende å se hvordan han er!

Skrevet

52 dager igjen og gleder meg stort! Formen er bra og kan heller nesten ikke vente til å hilse på lille jenta vår.

Skrevet

Termin I DAG, men virker ikke som det skjer så mye.... :-\

Skrevet

25 dager igjen.

Den lille ligger med hodet ned og det kan virke som hodet er festet.

Formen er veldig bra. Trener hver dag og har økt styrken kraftig under svangerskapet.

Men merker at jeg sover dårligere og trenger mere søvn nå enn før. Liker å komme opp i 10 timer pr dag. I tillegg spiser jeg mer nå enn før.

Skrevet

71 lange dager igjen til min termin. Men tiden går egentlig ganske fort. Er i 50 % jobb, å ellers for å få dagene til å gå så styrer jeg i hjemmet, er med venner og familie, og prøver å slappe av og nyte tiden. Har endel plager, så er ganske lei, og det skal bli super godt å få lille prinsessa ut :)

Skrevet

11 dager til termin, gleder meg til å møte den lille gutten, har ei jente på 5 år fra før!!!

Skrevet

Ikke mer enn 13 dager til termin nå:) Dagene kjennes veeeldig lange og jeg gleder meg til bli ferdig!

Skrevet

har 39 dager igjen. formen er ikke så verst.... har kommet meg opp av "jernmangel" humpen. men nå kommer det mere og mere smerter i "skrittet".... som om man holder på å revne fra innsiden der nede. men bare når jeg går og litt når jeg ligger på venstre side.... merkelig.... så det blir mye bok lesing og internett på meg. er sykemeldt frem til permisjon starter.

synes dagene går relativt fort. nå er jeg jo kommet under 40 dager igjen...... spennende

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...