Gå til innhold

Min lille blir ikke frisk...


Anbefalte innlegg

Skrevet

av denne fordømte forkjølelesen:( Er nå i sin tredje uke. Brukte til og med antibiotika hele forigge uke. Var litt bedre i helgen,men er nå veldig forkjølet igjen. Hun har heldigvis ikke feber foreløpig, men snøret renner og hun puster så innmari fort. Var og tok bilde av lungene igår, men alt var heldigvis fint. Kjenner jeg blir bekymret særlig for det med pustingen(man hører pipe og hvese lyder). Det gjør det ikke lettere at det har blitt påvist svineinfluensa i branhegaen til eldste. Er redd for at hva vil skje med henne dersom hun skulle få den i tilegg særlig siden hun sliter med pustingen nå. er det en grunn til å få vaksine.Uff... er så sliten og lei av all dette med influensa/forkjølelese:(((

Trenger trøsteord:))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun er forresten seks måneder.

Skrevet

Det går over! Lillemann var forkjølet og fikk atpåtil øyekatarr her for en stund siden. Tok 4 uker før det ga seg sånn rimelig. Var en glidende overgang, men da var han i alle fall ikke tett lenger og våknet ikke lenger på natten av det.

Når hun er forkjølet så får hun uansett ikke vaksinen, dessverre.

Her var det saltvann som gjorde susen da han var på det tetteste, og godt og kjølig soverom. Sov ute i vogna på dagen.

De skal gjennom et par av de der i løpet av barneårene :-S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...