Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 27. oktober 2009 #1 Skrevet 27. oktober 2009 Jeg og min kjære satt ute på terassen og pratet. Vi ser rett over på nabohuset. Mens vi sitter i der og nyter stillheten hører vi et sinnsykt spetakkel, banning og steiking. Paret som bor rett over gaten kranglet høylytt i innkjørselen, før de satt seg inn i bilen og startet den. Dere må ikke tro at vi vanligvis sitter å følger med på det de foretar seg, men akkurat i kveld var det rett og slett umulig å ikke få med seg. Iallefall, etter de satt seg i bilen, kjørte de et par meter før bilen stanset og vi kunne se hele bilen ristet. Det var ganske tydelig at de sloss inni bilen. Vi ble helt sjokkert der vi satt og klarte ikke å ta øynene vekk fra det som skjedde. Jenta i bilen begynte å hylgrine(da mener jeg skikkelig høyt), skrek "Hva har du gjort med meg?" Så kjørte de bilen sånn at den var rett nedenfor der vi satt. Jenta skrek like mye enda. Fyren løp ut av bilen og kom ned igjen med et håndkle. På denne tiden ble vi bekymret og mannen gikk ned for å sjekke om det gikk bra med jenta. Fyren sa bare at hun hadde slått seg og ga håndkleet til jenta som tydligvis hadde fått et ganske hardt smell mot fjeset. Så kjørte de..... Herlighet, blir jo bekymra jeg! Det var jo tydelig at de sloss! Hva gjør man når man ser sånt?
-MtG- Skrevet 27. oktober 2009 #2 Skrevet 27. oktober 2009 Da ringer man politiet og får de til å sjekke det opp.
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 27. oktober 2009 De kjørte jo.. Sa de skulle til legen.. Så de er jo ikke hjemme nå. Og ikke vet jeg hvem de er heller, de har nettopp flyttet hertil...
Bøtteknott Skrevet 28. oktober 2009 #4 Skrevet 28. oktober 2009 Jeg vet ikke om det er så mye dere kan gjøre akkurat nå. Men hvis det skjer igjen noe lignende ville jeg nok ringt politiet. Vet jo ikke om det hjelper heller, for det er vel ikke akkurat prioritert med husbråk. Men kanskje greit for jenta å vite at det er noen som følger med, og er bekymra. Og møter du jenta en gang når hun er alene, kan du jo spørre om hvordan det står til. Det er ganske vanskelig dette her, for man vil gjerne ikke blande seg inn for mye heller. Men gå etter magefølelsen din, og sier den at du skal gjøre noe, så gjør du det.
Gjest Skrevet 28. oktober 2009 #5 Skrevet 28. oktober 2009 Da ringer man politiet. Og tar registreringsnummeret på bilen i fall de rekker å kjøre før politiet kommer. Jeg hadde ringt omtrent på det tidspunktet mannen din løp ned (ev. litt før også). Er kanskje lite å gjøre med nå, annet enn å håpe at det gikk bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå