Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2009 #1 Skrevet 27. oktober 2009 orker en runde nr 2 rett etter, mange ganger føler jeg at jeg vil ha mer etter første runde, men min samboer drar over seg dynen og vil sove, dette er litt vanskelig synes jeg, Før når vi netopp hadde blitt sammen hadde vi sex manger ganger etter hverandre samme dag, men nå er det flere år siden sist. Jeg savner dette. Noen som føler det samme som meg?
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2009 #2 Skrevet 27. oktober 2009 Know how you feel.... sambo orket mange ganger per dag i starten av forholdet og nå er det max en gang.. sliten sier han visstnok..
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2009 #3 Skrevet 27. oktober 2009 Jeg måtte jo spørre samboeren min om dette, akkurat nå.....flire :-) Han lurte på hvor langt forhold det var snakk om..... Jeg sa at jeg visste jo ikke, men det kunne jo kanskje tenkes at det var sånn ca 7 år det var snakk om..... Han mente at det kunne være andre menn der ute som også begynner å kjenne på alderen .... flire:-)
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2009 #4 Skrevet 27. oktober 2009 Vi har vært sammen i 8 år, men han er bare 25 år da, så ikke så gammel akkurat. HI
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2009 #5 Skrevet 27. oktober 2009 Er du like attraktiv for han som du pleide å være da? varrierer du litt med å være sexy for han? Disse spm spurte jeg meg selv og hadde nei på begge! Begynnte å kjøpe litt sexy undetøy og førføre han litt.Helst litt før legge tid funker som bare det!!
Miss Misantrop Skrevet 27. oktober 2009 #6 Skrevet 27. oktober 2009 Er det ikke helt normalt å være mere seksuelt interessert i begynelsen av et forhold? Det er i allefall jeg, og det har ingen ting med mannen å gjøre. Bare situasjonen.
Gjest Skrevet 27. oktober 2009 #7 Skrevet 27. oktober 2009 Ja, jeg har det, men siden jeg stort sett "gjør meg ferdig" på første runde så vil jeg gjerne sove;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå