Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2009 #1 Skrevet 27. oktober 2009 Nå får dere slappe av! Jeg er så sykt lei nerveproblemene deres i form av innlegg om influensa, vaksine osv. Hva er dere redde for? Dere gjentar dere selv om og om igjen. Prater om alle disse unge, friske menneskene som dør.. Jeg hører ikke om disse jeg! Eller, jeg har hørt om ett tilfelle.. Her i Norge. I resten av verden vet jeg ikke. Men jeg vet at sykdommen er på vei tilbake i noen deler av verden med langt dårligere helsevesen enn vi har her. Og jeg har ikke sett noen høye skyhøye dødstall. Og jeg er veldig sikker på at avisene ville blåst det opp. Jeg snakker selvfølgelig ikke om de i risikogruppene.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2009 #4 Skrevet 27. oktober 2009 Gjesper du for meg eller hysteriet?
Gjest sug lut Skrevet 27. oktober 2009 #5 Skrevet 27. oktober 2009 Begge. Lei lei lei. Har sagt det før og sier det igjen: svinegreia er bare distrikspolitikk.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2009 #6 Skrevet 27. oktober 2009 *Hvisker nå* Egentlig er det media en er mest redd for;) Hysj...... ikke si det til noen.
Miss Misantrop Skrevet 27. oktober 2009 #8 Skrevet 27. oktober 2009 Jeg har en venn som er sucidal for øyeblikket (innlagt) han er veldig redd for svineinfluensa. Forstå det den som vil.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2009 #9 Skrevet 27. oktober 2009 Døh spurven; rett prøvene dine NU!
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2009 #10 Skrevet 27. oktober 2009 Mora mi er snill. Trenger ikke frykte henne.
Tokatter_USA Skrevet 28. oktober 2009 #11 Skrevet 28. oktober 2009 I et sånt "tilbakeblikk" i lokalavisen, hvor man trykker gamle historier, stod det om en mann som hadde begått selvmord fordi han var blitt spådd at han skulle dø snart. Han klarte ikke å leve med frykten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå