Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2009 #1 Skrevet 27. oktober 2009 ...er dere testet for det? Eller blir det bare tatt som en selvfølge pga symptomene? Jeg ringte nemlig legen i dag, da datteren min har feber, hoster, vond hals, hodepine, slapp, kroppsverk o.l. Legen mente det sannsynligvis IKKE var svineinfluensa, det går nemlig et annet hals-virus for tiden, som gir samme symptomer... Mange i klassen er syke også...
* SMÅ EINSTEINS Skrevet 27. oktober 2009 #2 Skrevet 27. oktober 2009 Jeg testet meg for det og jeg hadde det.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2009 #3 Skrevet 27. oktober 2009 Hverken jeg, samboeren min eller våre barn får komme til legen for prøvetaking, vi har alle symptomer og har fått beskjed om å holde oss inne i 7 dager.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #4 Skrevet 28. oktober 2009 Her har både jeg og barna infulensa nå og for å være arlig spiller det liten rolle hvilken det er dårlige er vi alikevel. Men siden ejg har problemer med puste. Selv om det langt fra er noen fare på ferde, så er det stor sansylighet for svineinfulensan. Men når de ikke vil at jeg/vi skal komme å testes så er det jo ikke noe jeg kan vite sikkert.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #5 Skrevet 28. oktober 2009 Har hatt det. Men min mann og barn har ikke fått det enda. Vår eldste har noen få symtomer vagt på at hun kanskje kan utvikle det. Var som vanlig influensa, men bare sterkere. Vår baby på fem mnd kan ikke vaksineres pga eggalergi.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #6 Skrevet 28. oktober 2009 da er det nok det andre jeg hadde for noen uker siden. Var skikkelig tett i brystkassen, kroppsver, hodepine og litt feber. Var smådårlig i mange uker etterpå - hostet og hostet og hostet og hadde pusteproblemer . Men ingen andre jeg kjenner eller i familien ble smittet, så da var det ikke svinepesten, for den er jo veldig smittsom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå