MMAA Skrevet 27. oktober 2009 #1 Skrevet 27. oktober 2009 Hei! Vi har endelig bestemt oss for hovednavn, men jeg vil ha dobbeltnavn og trenger litt hjelp Blir det en jente blir hovednavn Maya, blir det en gutt blir hovednavn Frej Her er våre forslag, kom gjerne med synspunkter og flere forslag! Maya Li Maya Linnea Maya Indira Maya Embla Frej Johan Frej Ingemar Frej Eskil Frej Peter Frej Love Nå heter hun/han Frej Maya hihi Hjeelp :)
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 28. oktober 2009 #3 Skrevet 28. oktober 2009 Maja Linnea var nydelig! Kan foreslå Maya Arlinn kanskje? Eller Maya Aurora? Frej er jeg ukjent med,men synes Frej hadde stått vakkert med et mer norrønt navn kanskje.. Frej Odin, Frej Olve, Frej Brage ? Lykke til i navnejakten
MMAA Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 31. oktober 2009 Takk for hjelp og forslag! Vi får se hva vi ender opp med når gullungen kommer ut
Onemore-thefinalcountdown Skrevet 1. november 2009 #5 Skrevet 1. november 2009 Maya Anita Maya Isabel Maya Helen Frej Andrè Frej Leon
hormonia&alienimagen3 Skrevet 1. november 2009 #6 Skrevet 1. november 2009 Maya Arlinn synes jeg funka bra... Frej er jeg ikke helt sikker på burde ha noe mellomnavn...
2tettebabyer Skrevet 1. november 2009 #7 Skrevet 1. november 2009 Maya Linnea og Frej Love likte jeg best av alternativene :-) ellers synes jeg Eline er et fint mellomnavn til Maya :-) Maya Eline :-)
FrkBomst&Frø Skrevet 1. november 2009 #8 Skrevet 1. november 2009 Frej Eskil og Maya Li eller Maya Linnea
MMAA Skrevet 2. november 2009 Forfatter #9 Skrevet 2. november 2009 Takk for flere navneråd! Frej Andre og Frej Leon var bra alternativ, det er nok Frej som det er vanskeligst og finne et mellomnavn til synes vi begge. Maya Li eller Maya Linnea er jeg ganske sikker på at det blir om det blir en jente... Mitt förste barn heter William Ask Spennende dette her!! Ha en videre flott dag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå