ZineEddineMadeInMe Skrevet 27. oktober 2009 #1 Skrevet 27. oktober 2009 på nett eller butikk spiller ingen rolle. jeg har maaange digitale bilder på eksternen
DK+2 Skrevet 28. oktober 2009 #2 Skrevet 28. oktober 2009 Postfoto.no er billig og bra, har framkalt bilder der mange ganger. Hadde tenkt å gjøre det nå igjen, men nettsiden funker ikke her akkurat nå, vet ikke hva der er..
Lbaby Skrevet 28. oktober 2009 #3 Skrevet 28. oktober 2009 ja, postfoto er veldig bra. Bruker den når eg skal fremkalle. Bestilte også kalender og album til julegaver. Fornøyd!! www.ifolor.no er også bra og billig!!
❤Lille håp❤ Skrevet 28. oktober 2009 #4 Skrevet 28. oktober 2009 nfoto.no er også bra og de kommer ganske fort i posten
Gjest Skrevet 28. oktober 2009 #5 Skrevet 28. oktober 2009 På elkjop.no :-) Kåret til best i test på pris og kvalitet, den bruker jeg og er kjempe fornøyd. Man får bildene raskt også :-)
Gjest Skrevet 28. oktober 2009 #8 Skrevet 28. oktober 2009 elkjop har jeg ådrlig erfaring med! Dårlige farger og klipping!! Bruker fotoknudsen.no og henter i butikk. De har ofte tilbud helt nede i 20-30 øre pr bilde når en bestiller et vist antall. Som regel 300stk. Ikke akkurat et problem å komme opp i det antallet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå