Gå til innhold

hvor er d billig og bra bildefremkalling? anbefalinger?


Anbefalte innlegg

Skrevet

på nett eller butikk spiller ingen rolle. jeg har maaange digitale bilder på eksternen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Postfoto.no er billig og bra, har framkalt bilder der mange ganger. Hadde tenkt å gjøre det nå igjen, men nettsiden funker ikke her akkurat nå, vet ikke hva der er..

Skrevet

ja, postfoto er veldig bra. Bruker den når eg skal fremkalle. Bestilte også kalender og album til julegaver. :) Fornøyd!!

www.ifolor.no er også bra og billig!!

Skrevet

nfoto.no er også bra ;) og de kommer ganske fort i posten :)

Skrevet

På elkjop.no :-) Kåret til best i test på pris og kvalitet, den bruker jeg og er kjempe fornøyd. Man får bildene raskt også :-)

Skrevet

elkjop har jeg ådrlig erfaring med!

Dårlige farger og klipping!!

 

Bruker fotoknudsen.no og henter i butikk.

De har ofte tilbud helt nede i 20-30 øre pr bilde når en bestiller et vist antall. Som regel 300stk. Ikke akkurat et problem å komme opp i det antallet ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...