Gå til innhold

Fast føde - 4,5 mnd


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min startet med maisgrøt for 16 dager siden. Kom vel opp i ca 1 dl på kvelden i løpet av ei uke. Har såvidt startet med litt på formiddagen også.

Kim fått maisgrøt og risgrøt med banan til nå.

 

Hva foretrekker dere? Flere grøtmåltider eller middag så tidlig? Og evt når får de mer enn "kveldsgrøten"?

Han er virkelig sulten og blir kjempeglad når han får mat. Ammer ellers.

 

Stiller spørsmålet her siden småtrollene er så stille for tia;)

 

 

Videoannonse
Annonse
Gjest Rispondi
Skrevet

Jentene har fått middag siden de var litt over 4 mnd i tillegg til grøt morgen og kveld. Begynte med gulrot purre med poteter, nå er de 6 mnd og jeg lager mat selv + at de av og til får ferdige glass.

Har hele tiden ammet + gitt MME

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...