Ooops I did it AGAIN Skrevet 27. oktober 2009 #1 Skrevet 27. oktober 2009 Sønnen min startet med maisgrøt for 16 dager siden. Kom vel opp i ca 1 dl på kvelden i løpet av ei uke. Har såvidt startet med litt på formiddagen også. Kim fått maisgrøt og risgrøt med banan til nå. Hva foretrekker dere? Flere grøtmåltider eller middag så tidlig? Og evt når får de mer enn "kveldsgrøten"? Han er virkelig sulten og blir kjempeglad når han får mat. Ammer ellers. Stiller spørsmålet her siden småtrollene er så stille for tia;)
Gjest Rispondi Skrevet 27. oktober 2009 #2 Skrevet 27. oktober 2009 Jentene har fått middag siden de var litt over 4 mnd i tillegg til grøt morgen og kveld. Begynte med gulrot purre med poteter, nå er de 6 mnd og jeg lager mat selv + at de av og til får ferdige glass. Har hele tiden ammet + gitt MME
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå