Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2009 #1 Skrevet 27. oktober 2009 Føler at jeg ikke strekker til maksimalt, at jeg ikke klarer å gi mini alt det han trenger av stimulanse. Han er en veldig blid og flink gutt på 1 1/2 år, for det meste. Er alenemor, så det er bare meg og mini om dagene. Hva gjør dere andre for å stimulere deres små? Hvilke aktiviteter? Føler jeg sitter litt bom fast her jeg nå.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2009 #2 Skrevet 27. oktober 2009 Jeg ville søkt han inn i barnehage. I allefall noen dager i uken. Barn lærer 80% av alt de lærer ved å leke med andre barn. Det er utrolig viktig at barn får leke med andre barn og lære seg å omgå andre sosialt. Så jeg ville konsentrert meg om å treffe andre med barn i lik alder om du ikke har mulighet til å ha han i barnehage.
Gjest Skrevet 28. oktober 2009 #3 Skrevet 28. oktober 2009 Eller få deg et par dagbarn på hans alder. (Hvitt, så klart). Du vil ikke sitte igjen med særlig ekstra penger, for du vil få mindre i støtte. Men hva så? Er det noe problem at lønn (delvis) erstatter støtte? Det var jo uansett ikke for å få det bedre økonomisk, men for å få mer stimulanse for din sønn, og faktisk en lettere hverdag for deg. Tre barn på 1 1/2 er faktsik enklere enn ett!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå