Langt-i-fra-perfekt Skrevet 27. oktober 2009 #1 Skrevet 27. oktober 2009 Det er en del uker siden nå, samtidig ikke lenge siden... Og har vært sterk helt til nå, kjenner jeg er på vei til å gå ned for fullt... Jeg er så lei meg, hele tiden....
Gjest Skrevet 27. oktober 2009 #2 Skrevet 27. oktober 2009 Så forferdelig trist. Var dette i mors liv, eller etterpå? Uansett sender jeg deg mange trøsteklemmer i en uutholdelig tid.
Langt-i-fra-perfekt Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 27. oktober 2009 Han døde imagen min,fullgått svangerskap.. Takk for omtanken og klemmer, jeg trenger det virkelig kjenner jeg.
Hera Skrevet 27. oktober 2009 #4 Skrevet 27. oktober 2009 Uff, så trist og leit. Sender deg en god trøsteklem:0)
Koala *g07* Skrevet 27. oktober 2009 #5 Skrevet 27. oktober 2009 Ufattelig trist lesning. Ikke opplevd det selv, men kjenner noen som har mistet. Jeg kan ikke annet enn å sende deg trøsteklemmer, og håpe på at du finner styrken igjen. Håper du har folk rundt deg, som kan være der for deg. klem
Langt-i-fra-perfekt Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #6 Skrevet 27. oktober 2009 Takk, ja jeg har jo det, folk rundt meg..men det føles så nytteløst akkurat nå..
Bøtteknott Skrevet 27. oktober 2009 #7 Skrevet 27. oktober 2009 Trøsteklem fra meg også. Jeg mistet en av to veldig tidlig i svangeskapet, men visste det ikke før etter fødsel at det skulle vært to. Overhodet ikke sammenlignbart med det du går igjennom! Så utrolig tøft. Håper du har god støtte rundt deg!
Nemlig Skrevet 27. oktober 2009 #8 Skrevet 27. oktober 2009 Så forferdelig! Skjønner deg veldig godt, det er jo det aller verste som kan skje, å miste barnet sitt! Pass på at du får hjelp. Ingen kan være bare sterk i slike situasjoner. Trøsteklem.
Mrs. X Skrevet 27. oktober 2009 #9 Skrevet 27. oktober 2009 Kjære deg, jeg håper du får hjelp til å takle dette. Har du noen å snakke med? Utrolig trist lesning dette..... Mange varme klemmer til deg.
Snuppa + Spire Skrevet 27. oktober 2009 #10 Skrevet 27. oktober 2009 Stakkars deg! Huff, jeg har ikke vært i samme situasjon nei, kan tenke meg at dette må være forferdelig for deg og dere. Håper du har noen å snakke med. I en sånn situasjon er det helt ok å knekke sammen og gråte ut sin fortvilelse, kanskje det kan lette litt på trykket å la seg selv være svak og "knekke sammen" litt som du selv sier for å slippe de vonde følelsene ut. Ble skikkelig lei meg på dine vegne, håper det finnes en måte for deg å takle sorgen på. *trøsteklem*
Langt-i-fra-perfekt Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #11 Skrevet 27. oktober 2009 Er vel bare tiden som gjør sorgen svakere......... Jeg syns det er så forbanna urettferdig og vondt at jeg ikke fikk bli kjent med min vakre perfekte sønn... Det gjør vondt i hjertet mitt........
Blåmandag¤ Skrevet 27. oktober 2009 #12 Skrevet 27. oktober 2009 Har bare opplevd det samme som Bøtteknott, men det kan på ingen måte sammenliknes synes jeg heller. Stakkars deg! *Klem*
ApriIbaby Skrevet 27. oktober 2009 #13 Skrevet 27. oktober 2009 Har du sett her? http://www.dinbaby.com/forum/messagelist/1507 *klemmer deg*
*Athena* Lucas,englepia+Dani! Skrevet 27. oktober 2009 #14 Skrevet 27. oktober 2009 Ja, hun ble bare 1 mnd gammel...døde av hjertefeil. Det er helt uutholdelig trist og fælt, og det kommer nok til å være det en god stund. Det et viktig at du har folk rundt deg som støtter deg og kan trøste...og snakk med fagfolk. Vet så alt for godt hvordan du føler deg nå...huff, livet kan være så urettferdig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå