Mårud Skrevet 27. oktober 2009 #1 Skrevet 27. oktober 2009 Jeg trenger tips til hva jeg kan finne på sammen med han.Hva gjøre dere?
Mrs. X Skrevet 27. oktober 2009 #2 Skrevet 27. oktober 2009 Vi gjør mye forskjellig... Feks spiller fotball,volleyball og basketball. Vi leser bøker, går på kino, bowler, går tur i skogen, går på langrenn. Vi er veldig glad i å spille brettspill/spørrespill ( monopol, scrabble, geni, brainstrom, sjakk, kinasjakk osv. ) og spiller kort osv.
Gjest Skrevet 27. oktober 2009 #3 Skrevet 27. oktober 2009 vi har en 8 år gammel gutt.Når vi finner på ting sammen så pleier det være populært å gå i badeland,spille fotball,spille brettspill eller gå tur i skogen og kanskje ha bål og grille pølser/koke suppe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå