Amelie Skrevet 27. oktober 2009 #1 Skrevet 27. oktober 2009 Jeg har hatt en svært urovekkende opplevelse med vår splitter nye Easy walker Qtro. Venstre bakhjul løsnet mens vi trillet vår første tur. MED BARNET I! Og det var ikke montert feil. Låsemekanismen på hjulet virker rett og slett ikke. MEN hadde damene i butikken gjort jobben sin ville de oppdaget feilen før vi forlot butikken. Siden vognen var ferdig montert trodde jeg alt var som det skulle, men stusset over at de ikke gikk over vognen, sjekket lufttrykket i hjulene og at knapper og borrelåser satt som det skulle, før vi forlot butikken. Jeg ville tro det var en standard prosedyre ved vognkjøp. Og dette er ikke den første vognen vi kjøper. Da vi returnerte med vognen var det ingen som unnskyldte seg. Det var mer: Ja da får vi bestille et nytt hjul da. Jeg spurte om de ikke hadde prosedyrer å følge ved vognkjøp, og jo sa denne damen det hadde de, men fortsatt ikke noe unnskyldning. Skjønner de virkelig ikke hvor alvorlig dette er? Barnet mitt kunne blitt skadd!! I ren frustrasjon sendet jeg en mail til importøren der jeg beskrev situasjonen både med vognen og det lave servicenivået i butikken. Men det eneste jeg fikk igjen fra dem var tre linjer pjatt om at vognen hadde scoret bra på tester, at de aldri hadde opplevd at hjul hadde falt av før og en referanse til hjemmesiden dems. Det er jo om mulig enda værre? Eller forventer jeg for mye? Hva kan man egentlig forvente i en slik situasjon?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå