Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2009 #1 Skrevet 27. oktober 2009 mens jeg satt her nå og leste noen innlegg, så kom det plutselig et stort "knekk" i magen,...sånn en får om en strekke på fingrene eller noe sånn...(hehe litt vasnkelig å forklare:P) hva kan dette være? har termin rundt nyttår
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2009 #2 Skrevet 27. oktober 2009 Det er helt vanlig å høre den lyden iallfall. Jeg hørte det masse, og hørt om flere andre som også har hørt det. Men det er visst ikke helt sikkert hva det skyldes... Jeg har hørt alt fra at det er fordi det knekker i leddene til babyen til at det skjer når babyen tisser... Jeg tipper selv det er noe luftbobler i fostervannet eller noe...
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2009 #3 Skrevet 27. oktober 2009 Hehe, jeg hørte også denne lyden masse da jeg var gravid. De siste par månedene tenker jeg Jeg tror det kommer av at leddene knekker litt når barnet beveger på seg inni der. Det er nok iallefall ikke farlig. Har hørt det er veldig vanlig iallefall Lykke til med fødsel!
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2009 #4 Skrevet 27. oktober 2009 er helt vanlig! Er nok leddene til babyen ja, de er jo helt ubrukte. luftbobler er det definitivt ikke, er ikke noe form for luft inne i livmoren. Da må det i såfall væreluft fra tarmene dine, som er i klem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå