Gå til innhold

"knekk" i magen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

mens jeg satt her nå og leste noen innlegg, så kom det plutselig et stort "knekk" i magen,...sånn en får om en strekke på fingrene eller noe sånn...(hehe litt vasnkelig å forklare:P)

hva kan dette være? har termin rundt nyttår

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er helt vanlig å høre den lyden iallfall. Jeg hørte det masse, og hørt om flere andre som også har hørt det.

Men det er visst ikke helt sikkert hva det skyldes... Jeg har hørt alt fra at det er fordi det knekker i leddene til babyen til at det skjer når babyen tisser...

Jeg tipper selv det er noe luftbobler i fostervannet eller noe...

Skrevet

Hehe, jeg hørte også denne lyden masse da jeg var gravid. De siste par månedene tenker jeg :) Jeg tror det kommer av at leddene knekker litt når barnet beveger på seg inni der. Det er nok iallefall ikke farlig. Har hørt det er veldig vanlig iallefall :)

 

Lykke til med fødsel!:)

Skrevet

er helt vanlig!

 

Er nok leddene til babyen ja, de er jo helt ubrukte.

 

luftbobler er det definitivt ikke, er ikke noe form for luft inne i livmoren. Da må det i såfall væreluft fra tarmene dine, som er i klem.

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...