Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nå i gang med nesespray, og skal begynne på sprøyter 4.November. Når kan jeg forvente mens, ettersom jeg har fått beskjed at jeg sannsynligvis vil få det før oppstart på sprøyter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Omtrent til vanlig tidspunkt, kanskje et par dager senere (i forhold til vanlig tidspunkt i syklusen).

Skrevet

Jeg fikk mens et par dager senere enn til vanlig. Den har så langt oppført seg som en vanlig mens.

Jeg begynner også med sprøyter 4.11. Spent på hvordan det vil gå. Har heldigvis hatt lite bivirkninger av nesesprayen. Kun tett nese, nysing og litt hodepine til og fra.

Hvor holder du til?

Skrevet

Heisann -Lykkelig- :)

Jeg holder til i Porsgrunn.

Driver selv og nyser ganske mye, og munntørrhet og vond smak i munnen. That`s it :) Heldigvis!

Er det ditt første forsøk? Mitt første, så jeg er spent på sprøytene, håper å gjøre det riktig!

Skrevet

Hei

Holder også til i Porsgrunn:) Er vårt første forsøk også, så litt spent på ting. Bestilte Menopur og Pregnyl på apoteket i går. Var nok lurt, for de fikk det ikke før på fredag. det jeg lurer på er når på dagen det er best å ta sprøytene. Sa de noe om det til deg? Jeg husker ikke for er en stund siden vi var der på samtalen (i april).

Rart med sprøytene. Har satt noen opp gjennom årene (er utd. sykepleier, men jobber ikke som det lenger), men blir rart å sette på seg selv...

Skrevet

Porsgrunn du å ja, så spennende, kanskje vi skal inn samme dag da, hvor lenge skal du ta sprøyter? Jeg skal til gynekolog den 11, så håper jeg å få tatt eggløsningssprøyta dagen etter blir det vel, og så inn til Porsgrunn.....

Da kan jeg jo spørre deg siden du er sykepleier da, om en ting med sprøytene. :) Er det bare å fylle opp sprøyta og stikke inn, eller må jeg passe på at det ikke er luft inni sprøyta, tenker at jeg mister litt av vesken om jeg må trykke ut litt av den før jeg setter sprøyta.

Kanskje litt komplisert formulert dette her, men håper du forsto..

Vet ikke helt heller når det er best å ta sprøytene, men tror jeg gjør det om morgenen, så er jeg ferdig med det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...