Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2009 #2 Skrevet 27. oktober 2009 Krype og sitte, setter seg ikke opp selv enda, har heller ikke begynt å si ord.... Er gutt jeg har.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2009 #3 Skrevet 27. oktober 2009 Hun kan krabbe,sette seg opp, reiser seg opp, klappe, spille på slurva, vise hvor stor hun er, si mamma og bø!
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2009 #4 Skrevet 27. oktober 2009 Krype, sitte, gå rundt bordet, reise seg, peke, spise brødskive selv, sier der og mamma Er ei jente jeg har
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2009 #5 Skrevet 27. oktober 2009 Min gutt er nå 9 1/2 mnd og kan: - Krabbe - Reise seg og sette seg ned igjen - Gå langsmed bord sofa ol - Sitte stødig - Sette seg opp selv - Prøver å klatre når han får mulighet, men har ikke helt kontroll enda. - Flink å leke/aktivisere seg selv. - Opptatt av alt som har hjul og lager lyd, kjører bil på gulvet, henger på slep når jeg støvsuger, leker med støvsugeren(veldig kjekt) - Sier mamma, sier forsåvidt pappa også, men ikke like bevisst som mamma. - Gir klem og suss når vi sier aaaa, og sier aaaa selv når han gir. - Har oppdaget dyr, spesielt katter og hunder, og syns det er kjekt, hermer litt når vi lager dyrelyder. - Uttrykker seg godt til tross for manglende språk, men har tydelige ansiktsuttrykk, og lager lyder for sinne, glede, begeistring osv. Så alt i alt, i full aktivitet fra morgen til kveld, meget aktiv.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2009 #6 Skrevet 27. oktober 2009 min lille sier ikke mamma.er det normalt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå