Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2009 #3 Skrevet 27. oktober 2009 Ullin som i etternavnet Ullin? Nja... ikke helt min stil
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2009 #4 Skrevet 27. oktober 2009 Ullin ? hmm...aldri hørt før, veldig spesielt;)
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2009 #6 Skrevet 27. oktober 2009 Er det gutte- eller jentenavn? Har aldri hørt det før.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2009 #7 Skrevet 27. oktober 2009 Det er et guttenavn ja:) Hørte det av en bekjent som hadde en sønn med det navnet. Jo mer jeg har vendt meg til det, dess mer liker jeg det. HI
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2009 #9 Skrevet 27. oktober 2009 jeg er ullin etter en rettlig fyllefest jeg..
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2009 #10 Skrevet 27. oktober 2009 hehe din tulling.. er det mye ull i`n. ulla har det best med lano eller hva var det? nei du er ullin du. dropp det a.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2009 #12 Skrevet 27. oktober 2009 For meg blir det veldig nært ullen. Sorry, tror ikke det er et vellykket navn. Litt sånn bomull i hodet, liksom.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2009 #13 Skrevet 27. oktober 2009 Tro aldri jeg har svart på disse "hva synes du om navnet..."-trådene, men her bare må jeg: Det var helt grusomt!
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2009 #14 Skrevet 27. oktober 2009 På endel dialekter betyr ullin "tvilsom", he he. Så jeg kan ikke si annet enn at dette var et litt ullint "navn" ;-)
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #15 Skrevet 28. oktober 2009 Veldig, veldig fint! På en sau....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå