Gå til innhold

Hva synes dere om navnet Ullin?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes bare det er så fint:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ullin som i etternavnet Ullin? Nja... ikke helt min stil

Skrevet

Ullin ? hmm...aldri hørt før, veldig spesielt;)

Skrevet

Er det gutte- eller jentenavn? Har aldri hørt det før.

Skrevet

Det er et guttenavn ja:)

Hørte det av en bekjent som hadde en sønn med det navnet. Jo mer jeg har vendt meg til det, dess mer liker jeg det.

 

HI

Skrevet

Greit om du er en sau.

Skrevet

jeg er ullin etter en rettlig fyllefest jeg..

Skrevet

hehe din tulling..

 

er det mye ull i`n.

 

ulla har det best med lano eller hva var det?

 

nei du er ullin du. dropp det a.

Skrevet

For meg blir det veldig nært ullen. Sorry, tror ikke det er et vellykket navn. Litt sånn bomull i hodet, liksom.

Skrevet

Tro aldri jeg har svart på disse "hva synes du om navnet..."-trådene, men her bare må jeg: Det var helt grusomt!

Skrevet

På endel dialekter betyr ullin "tvilsom", he he.

 

Så jeg kan ikke si annet enn at dette var et litt ullint "navn" ;-)

Skrevet

Veldig, veldig fint!

På en sau....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...