Galskapens overhode Skrevet 27. oktober 2009 #1 Skrevet 27. oktober 2009 sånn ca i hvertfall Nå har jeg vært student frem til i sommer og mannen har vært arbeidsledig.. så det har gått greit. Men nå når begge er i full jobb merker vi at dette ikke er forenelig. Minsten er febersyk omtrent hver 2. uke. Han får HØY feber. 40-41 i nesten en uke før det avtar ned mto 39-38. Nå sjekket vi ham hos legen, og han har fått ørebetennelse. Et par ganger tidligere var det ikek noe å finne, legen mente det var virus. Det skumler for sykedagene man kan bruke på jobb. Legen har sjelden gode svar å gi. Gutten er ellers ved godt hold. 21 mndr, 14,9 kg, normal høyde. ved 14 mndr fjernet han falske mandler.. nå lurerjeg på om dette kan skyldes ekte mandler. Faren var mye syk frem til voksen alder helt til han fjernet dem. Eller kan dette evt være en febesykdom? Erfaringer og tanker rundt dette???
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 27. oktober 2009 #2 Skrevet 27. oktober 2009 Som jeg sa i tlf så leste jeg noe i F&B (eller kanskje i mamma)om det. Så jeg spør de andre her inne. Noen som leste det stykket i foreldre og barn eller Mamma om gutten som fikk påvist en febersykdom etter gjentatte runder med feber og antibiotika? Jeg husker jeg leste det, men ikke hvilket nr det var og hva sykdommen kaltes. Mener det er i ett relativt nytt nr.
♥Klumpen og Lillesnuppa♥ Skrevet 27. oktober 2009 #3 Skrevet 27. oktober 2009 Leste den artikkelen jeg også. Var i forrige F&B, nr. 10/2009
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå