nr 2 på gang i mai Skrevet 27. oktober 2009 #1 Skrevet 27. oktober 2009 Som kan fortelle meg om det er ett kredittkort eller om det kun er for å samle poeng? Finner ikke infoen i brosjyren..
Gjest Skrevet 27. oktober 2009 #2 Skrevet 27. oktober 2009 Det er ikke et kredittkort. Du samler poeng som du enten kan ta ut i varer eller ut i kontanter ved utvalgte Coop-butikker
hippopotamus! Skrevet 27. oktober 2009 #3 Skrevet 27. oktober 2009 Medlemskortet bruker du når du handler, da får du en hvis prosent av det du handler i februar året etter. Men du kan også søke om coop betalingskort. Da har du medlemskort og visa i et
Gothminister Skrevet 27. oktober 2009 #4 Skrevet 27. oktober 2009 Iløpet av ett år så samler du inn poeng på alt det du handler på coop,som du kan ta ut i penger hvis ønskelig. Ellers så er det noen bra tilbuder til tider til bare de som har det kortet,som da er coop medlem Men det koster 300 kr å få det kortet (melde seg inn i coop)som du får tilbake da du sier opp coop medlemsskapet
Babyønske �� Skrevet 27. oktober 2009 #5 Skrevet 27. oktober 2009 Du kan få begge typer kort. Et for bare å samle poeng, og et for betaling tilknyttet Visa og med mulighet for kreditt. http://www.coop.no/ncms.aspx?id=8DD8526A-994E-4E6D-8DEF-45DCF1F9B8C4
nr 2 på gang i mai Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #6 Skrevet 27. oktober 2009 Ok, da har jeg sikkert surra med medlemskort og betalingskort, skjønte ikke helt når jeg skulle fylle ut skjemaet, tror jeg har fått det for betalingskortet jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå