lykkelig-mamma:-) Skrevet 27. oktober 2009 #1 Skrevet 27. oktober 2009 Har tatt vaksinen i ettermiddag å er frysen i et øyeblikk for så å bli varm....pluss veldig sliten...noen andre som har hatt d slik? kan jo hende d er pga lite søvn siste døgnet også kanskje??
Huldretussa ' en av hver sort' Skrevet 27. oktober 2009 #2 Skrevet 27. oktober 2009 Har ikke merket noe så langt. Det kan være bivirkninger (typen lette influensasymptom), men som du sier kan det også komme av andre årsaker som feks. lite søvn. Du får sove godt i natt, og håpe du føler deg bedre i morgen.
♪ ♫ ♥ ♫ ♪ Skrevet 27. oktober 2009 #3 Skrevet 27. oktober 2009 Jeg tok den i dag og har ikke merket noen ting:) Men vi er jo forskjellige, så det kan hende du har noen bivirkninger. Håper du blir bedre!
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 27. oktober 2009 #4 Skrevet 27. oktober 2009 Jeg tok den også i dag, har ikke merket noe ennå... Men kan jo få influensasymptomer da, uten at det er noe farlig.
Lova80 Skrevet 27. oktober 2009 #5 Skrevet 27. oktober 2009 Heisan :-) Tok den , etter mye om og men, idag tidlig... Har astma, og har akkurat hatt lungebetennelse, så følte derfor at dette var noe jeg burde gjøre... Håper bare jeg slipper angre dette o så vanskelige valget resten av livet!
satser & vesla Skrevet 27. oktober 2009 #6 Skrevet 27. oktober 2009 Hei. Jeg tok den i går. Bivirkningen jeg har fått er ømhet i stikkområdet og tretthet. Ellers er jeg i finfin form. Se på pandemi.no for bivirkninger man kan få: http://pandemi.no/pandemi/vaksinering/bivirkninger_og_sikkerhet_589674
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 27. oktober 2009 #7 Skrevet 27. oktober 2009 Jeg tok den også i dag. Har såvidt vært litt varm/frossen, og stikket er litt ømt. Legen sa at det var vanlig med lett feber, vondt i leddene og øm rundt stikket, men det kommer til å gi seg i løpet av en dag eller to. Det er bare å ta tiden til hjelp, så ordner det seg nok igjen :-)
cilie1åGabrielLeander Skrevet 27. oktober 2009 #8 Skrevet 27. oktober 2009 tok den igår morrest, har vært trøtt dagen lang og veldig øm i arma idag,men ellers ok:)
mirremamma Skrevet 27. oktober 2009 #9 Skrevet 27. oktober 2009 jeg tok den i går, og alt jeg merker er ømhet i stikket,hoven og litt rød.. ellers fiiin form
Nr3-2012 Skrevet 27. oktober 2009 #10 Skrevet 27. oktober 2009 Vet at det er noen av de som har tatt vaksinen som har fått litt feber og sånn, influensasymptomer. Er vanlige bivirkninger =) Håper du blir bedre, sov godt! =)
Lenii Skrevet 27. oktober 2009 #11 Skrevet 27. oktober 2009 Hei hei,jeg tok vaksinen for en uke siden og var ekstremt øm i armen i to døgn. Men trøtt i nesten 5 dager. Er visst helt normalt og ikke noe og bekymre seg for
gravid 67 modell:-)har født Skrevet 28. oktober 2009 #12 Skrevet 28. oktober 2009 Hei jeg tok den i går, og det eneste jeg merker er en ømhet i armen. Ellers er formen fin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå