Gå til innhold

jeg er snart 30 år og har ett barn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...ønsker meg to til. Nå trenger jeg noen oppmuntrende ord om at jeg ikke er for gammel til å få to barn til... takk!! ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Du kan da greit få ti til, men det blir vel mye pes? Herlighet, alle jeg kjenner fikk unger seint, du er jo bare ungdommen.

Skrevet

Jeg er 33 og venter mitt første barn. Mulig noen vil si at jeg er for gammel, men alt er mulig;)!

Skrevet

30 er da ingen alder? Jeg har fått 3 stykker fra jeg var 30-34. Går så bra så. :)

Skrevet

Syns ikke man er for gammel til å få barn før man er over 50 år. Syns jeg da...

Skrevet

Min søster har 3 barn, og hun begynte ikke før hun var over 30;)

Skrevet

En kollega av meg begynte med produksjonen når hun var 39. Og hun har nå 3 barn. Kjenner mange som har fått tre eller flere i 30-årene

Skrevet

Jeg var 31 da jeg fikk nr 1, og er nå gravid med nr 2. H*n kommer når jeg er 34. Ingen grunn til panikk :-)

Skrevet

Jeg var:

35 når jeg fikk min første

38 når jeg fikk min andre

Min mor var:

20 når hun fikk meg

27 når hun fikk min bror

43 når hun fikk min søster

Slapp helt av =)

Skrevet

Jeg fikk 4 av mine barn fra jeg var 30 til jeg var 36.

Skrevet

Fikk mitt første da jeg var 35, og har fått fire tilsammen.Går så fint atte :-)

Skrevet

jeg fikk nr to nå når jeg er 32 (i en liten uke til...). Og jeg ønsker meg en til, men det må jeg vente ganske lenge med for kroppen min er ikke noe flink på å gå gravid (bekkenløsning og dårlig næringsopptak, så babyen tar mer næring fra meg enn jeg får inn). Så tenker i grunn å vente 3-4 år før jeg tenker mere på den saken:-)) Og da blir jeg da 36 - 37, og det må vel gå. Heller en baby til såpass sent, enn ingen flere baby:-))

Da jeg var yngre hadde jeg "planlagt" at jeg skulle ha 3 barn før jeg fyllte 30, men livet mitt ville det annerledes:-( Så da må man bare snu litt på planene.

Skrevet

Jeg var OVER 30 når jeg ventet mitt første jeg. Og nå er jeg 34 og venter mitt 3... :) No problem!

Skrevet

En kanin som er usedvanlig flink til å skrive på pc og kommunisere med mennesker.

En verdenssensasjon - intet mindre!

Skrevet

Jeg var:

-27 år da jeg fikk første

-30 da jeg fikk andre

-33 da jeg fikk tredje og

-35 da jeg fikk fjerde.

Sjelden jeg føler meg gammel ;)

Gjest Månefuglen med twins
Skrevet

Hæ, for gammel nei. Syns virkelig folk det er for gammelt med mødre over 30...?

Skrevet

Jeg er 32 og venter mitt første om litt over en uke, og vi har planer om en til ihvertfall.. kanskje to. Jeg traff ikke 'mannen i mitt liv' før jeg var 30. Man får liksom ikke barn før med hvem som helst bare for å få barn heller.

Skrevet

jeg er 32 år, og har ett barn på 7, forsøker å få en til , å jeg føler meg IKKE!!!! for gammel :-) :-) bare sett igang du :-)

Skrevet

De fleste jeg kjenner har startet med sin første i slutten av 20 årene, begynnelsen av 30 årene. Jeg var 27 da jeg fikk min første, og har akkurat fått nr 3. Jeg er 30. er jo bare tre år forskjell. Vil for øvrig i utgangspunktet ha en til. Men venter bittelitt da. snuppa er bare 1 mnd:)

Godt mulig du er i mye bedre form enn meg også;)

Skrevet

jeg er straks 31, har ett barn (3,5 år) og prøver nå på nestemann. Samboeren min vil nemlig ha to "egne" - så da er det bare å sette i gang hvis det i det hele tatt skal være mulig å få til ;)

nei, du er ikke for gammel!

Skrevet

Jeg var 20 når jeg fikk 1, 25 med nr 2 og 27 med nr 3, gud glad jeg er ferdig før fylte 30!!!

Skrevet

Anonym 11:05

ja, du er jamen heldig..

Men husk det er ikke alle som treffer noen man ønsker å få barn med før man er 30, kanskje enda eldre..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...