Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2009 #1 Skrevet 27. oktober 2009 Jeg er så utrolig fornøyd med livet mitt! Jeg er ung (22år), er alene med en nydelig jente på 2år. Har vært alene med henne siden hun var 3mnd, barnefaren og jeg samarbeider bra, (dog noen kameler svelgt), og de har samvær annen hver helg og en ettermiddag i uken. Jeg fullførte siste året av en 3årig utdanning da hun var 11mnd, med A og B på alle eksamene. Fikk drømmejobben, begynte allerede dagen etter siste eksamen. Jeg tjener godt over 400 000 i året, så vi klarer oss godt økonomisk. Nå har vi kjøpt et nydelig rekkehus, helt helt nytt, med perfekt beliggenher i nærheten av arbeidsplass, barnehage, familie og venner. Nøkkelen får vi i morgen:D Jeg er bare så lykkelig, er så fornøyd med å bare være meg og lillejenten, bestemme middager selv, dra på lekeplassen og badeland, akkurat når vi vil, legge meg når ejg vil, og sist men ikke minst- oppdra barnet mitt selv. Ingen diskusjoner om kosthold, eller tvtitting. Måtte bare få det ut, er så deilig når man føler at alt bare jobber med en:D
Noah 08. Skrevet 27. oktober 2009 #2 Skrevet 27. oktober 2009 Så flott! Er ganske fornøyd med tilværelsen jeg også
Gjest marie-s Skrevet 27. oktober 2009 #3 Skrevet 27. oktober 2009 Jeg er så enig så enig, noe jeg skrev om litt lenger nede på siden her. Jeg føler det også slik som deg og jeg tror nesten at dette nøkkelen til det å bli lykkelig, det å se at det man kan nå sine mål og drømmer. Selv stikker jeg på tur til Southampton i morgen på konsert og gleder meg som en unge, men det er slikt man kan unne seg når man bestemmer alt selv. Flott å høre at det er flere av oss og vi bør kunne si det om ikke annet for å vise at det går an å lykkes:-)
bli kjent Skrevet 29. oktober 2009 #4 Skrevet 29. oktober 2009 heisan.... ja sant helt enig med deg klart vi kan være lykkelige uten og ha kjæreste.....bestemme alt selv bare kose oss med barna våre helt topp det...klart en blir ensom iblandt jeg synes rundt høytidene at det er litt skjipt føler alle er sammen med noen men skal ikke tenke slik lenger er så glad jeg har min nydelige datter vi koser oss masse henne og jeg.er bare annenhver helg hos faren. takk for et givende innlegg, ble mer positiv jeg nå trenger det iblandt. hvor i landet bo du da? ha en fin dag klem fra monica og anette i bergen
midgard Skrevet 29. oktober 2009 #5 Skrevet 29. oktober 2009 hei hei hyggelig lesing:) jeg er eldre enn deg da (35 år) men etter bruddet kjøpte jeg meg leilighet, og det kjennes så utrolig bra... og det beste er som du nevner - ingen å krangle med, styrer det meste selv... lykke til videre klem
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2009 #6 Skrevet 30. oktober 2009 bli kjent: Jeg er fra Bergen jeg også- bor i Åsane. Hvor bor du da? -HI
Anonym bruker Skrevet 1. november 2009 #7 Skrevet 1. november 2009 hei.. jeg bare lurer hva du jobber med, ser på forskjellige utdannelser og lønn spiller noe inn vist jeg har innteresse for utdannelsen selvfølgelig, så kansje det du jobber med er innteresant for meg..
Anonym bruker Skrevet 2. november 2009 #8 Skrevet 2. november 2009 jeg jobber i bank, spesialisert innen sparing og plassering. Har studert økonomi, regnskap, og har fordypning i bedriftsøkonomi og samfunnsøkonmi. Er utrolig spennende:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå