Trultetryne Skrevet 27. oktober 2009 #1 Skrevet 27. oktober 2009 med bringebær og yoghurt! Den er bare farlig, farlig, farlig god. Og jeg klarer bare ikke stå i mot. Hvor ble det av viljestyrken.. Hmm
ch88 Skrevet 27. oktober 2009 #2 Skrevet 27. oktober 2009 har hørt den er farlig god ja. har enda ikke smakt den. kanskje best å la vær:P hehe
Lola2016 Skrevet 27. oktober 2009 #3 Skrevet 27. oktober 2009 Det hjelper ikke mitt sjokosug at det ALLEREDE har kommet julemarsipan i butikkene med sjokofigurer!! Eller kinder-nisser:)) Spiser man opp poser med det får man vel litt store barn... he he og ikke spesielt sunt heller. Løp rett bort til baner og kiwier...!!
Pandala Skrevet 27. oktober 2009 #4 Skrevet 27. oktober 2009 Sitter og spiser melkedrøm her og trudde det skulle holde med noen ruter, men den gang ei. Plutselig så var alt borte,gitt...
Minilille Skrevet 27. oktober 2009 #5 Skrevet 27. oktober 2009 Hadde jeg lest denne før jeg prøvde den hadde jeg gledet meg som en unge. Den så sååå god ut på reklamen, men jeg syns den var skuff. Alt for søt for min del..Enda jeg er VELDIG glad i søtsaker.. Nyt den dere som liker den:) Og for deres del får vi håpe den holder seg i butikkhyllene en stund da..
_Løvemamma_ Skrevet 28. oktober 2009 #7 Skrevet 28. oktober 2009 Jeg synes begge melkedrøm-sjokoladene smaker helt grusomt! Bare syntetisk smak og alt for søte... Men det er vel bare jeg som er sær...
Trultetryne Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter #8 Skrevet 28. oktober 2009 den andre har jeg ikke smakt tror kanskje det er lurt å la det være.. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå