Gå til innhold

Det burde jo være ganske logisk


Anbefalte innlegg

Skrevet

at rød og gul konditorfarge blir oransje. Men blir den sånn ordentlig oransj slik at jeg får kule halloween-muffins eller blir fargen litt stusselig?

 

(skal blande ut i melis altså)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri gjort det selv, men ville begynt med rødt og bare hatt i litt og litt gult. Men husk at fargen blir lysere når du har i melis, så ikke ha for mye gult heller

Skrevet

Eg ville gjort stikk motsett av ho over her. Klassisk eksempel frå fargelære dette her. Dersom du begynner med ein halv tube gul og ein halv tube blå ender du opp med å måtte pøse på MINST heile resten av den gule tuben for å få "normal" grøn. Ein treng alltid meir av den lysaste fargen.

 

Begynn med å blande gul farge i melisen og drypp i raudt til den er passe knæsj.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...