Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2009 #1 Skrevet 27. oktober 2009 Mannen min er flyttet og jeg er megatrist..han vet ikke lenger hva han føler for meg. Vi måtte separeres for at jeg skulle ha rett til overgangsstønad, jeg studerer så...men det føles så uvirkelig...hjelp..Jeg vil så gjerne jobbe med å få han tilbake, men jeg blir så redd for han virker veldig førnøyd så langt...men han skal snart begynne å ha ungene, og da får han vel se for et slit det egentlig er...Jeg elsker han jo:(......Huff, jeg er helt ødelagt..
LinnisR83 Skrevet 27. oktober 2009 #2 Skrevet 27. oktober 2009 Ja...vi ble separert, og ble sammen igjen Vi ble separerte igjen, og nå sitter jeg her med en bedre mann. Trøst deg med at det er bedre menn der ute
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2009 #3 Skrevet 27. oktober 2009 Jeg vil ikke ha en annen mann, min er en god mann....med rare følelser kanskje..? Bor på en liten plass, så ser ikke for meg å finne noen drømmemann som vil ha en alenemor med to små...buuhuu...er bare ulykkelig
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2009 #4 Skrevet 27. oktober 2009 Mannen din er sikkert en god mann, men han føler ikke noe for deg lenger, og det kan dessverre ikke du styre. Bruk kreftene dine på barna dine og deg selv. Så dukker det nok opp en mann i livet ditt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå