Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2009 #1 Skrevet 27. oktober 2009 Noen som er kjent i de områdene? Skole, bhg og nærmiljø? Sett noen fine rekkehus til overkommelige priser... Hilsen ei som liker seg i Oslo =)
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #3 Skrevet 28. oktober 2009 Bor på Nedre Lindeberg (finere enn øvre, som ligger rett ved Furuset med alt det fører med seg.) Trivelig sted dette. Rolig, grønt, kort til marka, mange barnefamilier, flerkulturelt.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #4 Skrevet 28. oktober 2009 Jeg, og. Kjempefint her, men 90%fremmedspråklige på skolen.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #5 Skrevet 28. oktober 2009 HI her. Er nedre Lindberg ved Lindeberg T-bane stasjon? Hmm ønsker skole med ca 50/50 norske/innvandrerbarn. Vanskelig dette her. Er bekymret for språket. Hører jo mange "norske" barn/unge som snakker utrolig dårlig norsk, feil preposisjoner osv. Blir jo kanskje lett det hvis det er mange som snakker for dårlig norsk...
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2009 #6 Skrevet 29. oktober 2009 Ja, det er en grendeskole her som heter Jeriko som har ca 50/50, men når det er ungsomsskole er det mere 80 eller 90% utlendninger. Vi stortrives her og vil gjerne at mine barn skal vokse opp i et flerkulturelt miljø, men her er det nesten ingen norske igjen, Alle flytter før de begynner på skolen har jeg inntrykk av, så det skal vi også.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2009 #7 Skrevet 29. oktober 2009 Takk for alle svar. Det er akkurat det vi har lyst til å unngå. Å flytte ett sted for så å måtte flytte når det nærmer seg skolestart. Da kan vi forsåvidt fortsette her vi bor nå. Kunne godt tenkt meg bydel Østensjø, men er hakket dyrt... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå