sajam Skrevet 27. oktober 2009 #1 Skrevet 27. oktober 2009 Skal på UL og vekstest. i morgen av lillegutt. JM skal og sjekke hvordan han ligger til, han tror nemlig magen er en eneste stor gymsal, hehe =) Er 35+2 uker på vei i morgen, så en skulle jo egentlig tro at det er rimelig trangt inne der men men.... Det jeg gruer meg mest til er at jeg er så sikker på at de finner noe rart/feil på UL og at han er kjempe stor =( Som jeg sa til mannen min var at, vi har tross alt fått tre friske og raske barn før, så jeg tviler på at 4.mann blir det og. Jada jada, jeg veit, vrang forestillinger, men det sitter klistret i toppen på meg! Jeg har fått en real angst mot og føde store barn. Gudene veit hvorfor, har klart og få ut 3 stk "kjemper" før, så det burde ikke være noe problem. 1. veide 4710g, 2. veide 4250g og 3. veide 4000g og de har vært mellom 37- 38cm rundt hodet. De var 55cm, 53cm og 50 cm lange og alle har kommet på, dagen før og dagen etter termin. Jeg tror rett og slett jeg bare har blitt mer gal og engstelig for vært barn. Dette ble visst bare ei stor bokstav smørje, uten mål og mening, men jeg fikk nå lettet meg litt da =)
mammas skatter <3 Skrevet 28. oktober 2009 #2 Skrevet 28. oktober 2009 er førstegangs å har absolutt ikke lyst å føde en stor baby. men hos me vise d se at lillemann blir litt mindre en normalvekta.......så e nesten heldi med den......siden d ikke e så mye.... d går jo etter arv og miljø. å barnefar va liten å e hadde normalvekt........ men d virke som de blir mindre for kvar gang hos deg.......! alt viser seg sikkert at alt er som d skal hos deg og lillemann..... vi gravide å de gravidhormonene....bare bekymringer hele tiden........ må si fra ka de sa på ul og vekstest.....
sajam Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. oktober 2009 Bekymringer ja, huff, det skal jeg love deg, hehe =) Fikk nå bryna meg litt ekstra i dag og, siden hu måtte tilkalle overlegen for og få han til og sjekke gjennomstrømningen i navel strengen og, da hun ikke fikk det til og stemme. Alt gikk nå bra til slutt da, heldigvis =) I magen bor det da en tykk sak av en gutt, som heldigvis har lagt seg med hodet ned nå =) Han er ca 22% over gjennomsnittet og kommer til og veie rundt 4000g- 4500g ved termin =( Her er det litt gen-kræsj, som slår inn her da. Barne faren var bitte liten ved fødsel og jeg var normal, så det er visst bare sånn det skal være for meg da =( MEEEN! Fikk nå i hvertfall skriftlig i dag, at jeg ikke skal gå noe overtid da =) Betrygende på sin måte det og =))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå