Gå til innhold

SE HER er dere snille!!!vondt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 20+4 og har vondt i høyre side av magen når jeg gjør noe,feks støvsuger,bøyer meg o.s.v veldig vondt. men når jeg sitter stille er ikke smerten der!!! noen andre som kan kjenne seg igjen???

oxo en ting ti lnår jeg tar ca.2cm ovenfor navlen er det ømt og vondt,er det livmoren??? håper at dette er vanlig:)

takker for svar....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

TROR det du beskriver først er livmorsbåndene som strekkes for å bli større, det er helt normalt og det bytter litt hvilken side man har vondt i. Så det er bare å ta det litt med ro og kanskje ikke gjøre det som gjør vondt.

Jeg har vært veldig øm akkurat i navnlen når livmoren pressa seg opp der, men vet ikke om det er det på deg. Håper flere kan svare.

Skrevet

Jeg er 22+2 i dag og har det omtrent som deg.

Jeg har ikke vondt under vanlige bevegelser, men brå bevegelser og hoste/nysing gjør vondt. Jeg får da stort sett vondt i lysken, men det kommer jo helt ann på hvem av ligamentene som strekkes...

Øm i magen er jeg stort sett hver dag. enten når jeg legger meg, eller når jeg våkner om morgenen.

Jeg tror nok ikke du er noe unormal på dette området :-)

Skrevet

takker for svar dere:) da trenger jeg ikke uroe meg da!

er øm akkurat i navlen og over som du beskriver!

Skrevet

Jeg er 27+5 og har også vondt i høyre side som du beskriver med jevne mellomrom. Var hos jordmor i går, og det er som andre før har skrevet helt normalt og ufarlig. Er kun ligamenter som tøyes. Hos meg gir de seg når jeg tar det med ro, kommer som oftest når jeg aer i aktivitet og da er det bare å stoppe helt opp og vente litt. Varrierer veldig hvor ofte de kommer, fra ingen til maaange ganger om dagen

Skrevet

Jeg hadde det på samme måte i mitt første svangerskap! Bare at det var på venstre side da... det hadde dannet seg en vanncyste da babyen trykte på det stedet eller noe sånt. Helt ufarlig men ubehagelig! Den fosvant av sefg selv etter fødselen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...