ApriIbaby Skrevet 27. oktober 2009 #1 Skrevet 27. oktober 2009 Jeg synes det er vakkert og spesielt, Litt for spesielt til at vi brukte det, men vakkert
Gjest Skrevet 27. oktober 2009 #2 Skrevet 27. oktober 2009 Synes det høres ut som et p-pillemerke + klinger småharry.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 27. oktober 2009 #3 Skrevet 27. oktober 2009 Muligens litt uvanlig til meg og være (i forhold til deg og vår felles navnesmak, hehe) syns jeg det er "helt greit". Egentlig tenker jeg Triana når jeg leser det, eller som at det mangler en d eller noe (M har en kompis i bhg som heter Arian - der mangler liksom også d'n). Og så tenker jeg på DeLillos - heter ikke kona til Lars Adriane eller noe sånn?
LadyLuck & Skrevet 27. oktober 2009 #4 Skrevet 27. oktober 2009 hva med Adriane?? det er jo et kjempefint navn
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 27. oktober 2009 #5 Skrevet 27. oktober 2009 jeg syns navnet ser pent ut på pairet. (noe som er veldig viktig for meg av en eller rannen grunn) jeg får litt havfruefølelse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå