Påtidemedentil Skrevet 27. oktober 2009 #1 Skrevet 27. oktober 2009 Hei, jeg lurer på hva dere syns om unge foreldre, de som vil bli gravide som unge, eller er gravid? Er dere gammel å hva syns dere ?
Kristannaa Skrevet 27. oktober 2009 #2 Skrevet 27. oktober 2009 Folk er jo forskjellige,men jeg personlig mener at man bør vente til man har faste jobber,stabil økonomi og et eget sted og bo.
Gjest Skrevet 27. oktober 2009 #3 Skrevet 27. oktober 2009 Hei! Jeg er 22 år og dette er min første :-) Jeg synes de som føler seg klare og er moden nok til å kunne ta seg av et barn er gamle nok til å få barn :-) Men såklart finnes det en grense :-)
Påtidemedentil Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 27. oktober 2009 Jeg er 19 år, men føler meg klar. Men er veldig redd for hva foreldrene mine/familien min sier ..=/
Gjest Skrevet 27. oktober 2009 #5 Skrevet 27. oktober 2009 Så lenge DU vet at du vil klare dette så godtar nok foreldrene dine det etterhvert. Synd du ikke kan snakke med moren din om dette da? Er viktig med støtte også vettu :-)
Påtidemedentil Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #6 Skrevet 27. oktober 2009 Ja, det regner jeg med. Jeg og mamma har ett nært forhold, men føler liksom att dette kommer hun ikke til å godta. Venter til å skal si det til henne til jeg er 3 månder på vei:) trur jeg=/
♥Madame_Mim♥ Skrevet 27. oktober 2009 #7 Skrevet 27. oktober 2009 Jeg er 24 år og venter førstemann nå. Jeg synes dette med alder er vanskelig. Nedre grense for planlagt graviditet mener jeg burde være 18 år.. Det kommer veldig ann på personen. Noen blir fort voksne og klarer fint ansvaret med en liten baby, mens andre er altfor unge enda.. Jeg mener hvertfall at det er veldig viktig å tenke nøye igjennom om man virkelig vil og er klar for dette uansett hvilken alder man er i!! Er du helt sikker på at du er klar for barn nå når du er 19 år så kan jeg ikke se det er noe i veien med dette, men husk at det koster, så økonomi og hjem er viktig å tenke på :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå