2stk*perfekteBarn Skrevet 27. oktober 2009 #1 Skrevet 27. oktober 2009 Jeg var en av de gravide som leste det kinesiske fødselskartet veldig spent.. Kanskje det kunne fortelle meg hvem som lå i magen min?? Først regnet jeg ut fra når terminen ble satt på ultralyd. Da ble det feil kjønn i forhold til hva jeg ventet. Men så har jeg sjekket i etterkant av når barnet ble født. Og jammen så stemmer det... Litt nysgjerrig på om noen andre har sjekket i etterkant og om det faktisk stemmer?? (sjekket når unnfangelsen sånn ca skjedde på babyverden.no). Grunnen til at jeg spør er at vi har vært litt sløve med prevensjon denne mnd, og om vi "plutselig" er gravide nå. Så kan jeg med et lite hjertesukk (håper jo veldig at vi en dag skal få jente da, om en kan være litt overfladiske her. Det spiller selvsagt ingen rolle til syvende og sist. Først og fremst ønsker vi oss et friskt barn) omtrent konstatere at det er nok en gutt som kommer............. Hvordan har det stemt på dere, sånn i etterkant??
2stk*perfekteBarn Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #2 Skrevet 27. oktober 2009 Oisann.. barnimagen.com og babyverden.no har to ulike fødselskart?? Dermed stemte bare den på babyverden.no. Men begge sier gutt nå da =)
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 27. oktober 2009 #3 Skrevet 27. oktober 2009 Jeg var 19 og hun ble unnfanget i januar. Det skulle vært gutt da... I følge den på babyverden. "Dette kartet tar utgangspunkt i hvor gammel moren var da barnet ble unnfanget og måneden unnfangelsen fant sted. " Og denne gang ser det ut til at jeg skal ha "gutt" igjen=P Kanskje det blir en gutt denne gangen da??? hehe. Stemte ikke på meg nei. Men på bim står det "må du ta utgangspunkt i den måneden du ble gravid og din alder når barnet blir født, så vil du kunne se hvilket kjønn barnet får. " Ble fortsatt gravid i januar. hadde termin 10 oktober. Ble 20 den 6 oktober, dermed skulle jeg ha vært 20 da hun ble født. Og skulle vært jente. MEN jeg var jo bare 19 da hun ble født, for hun kom jo for tidlig. Så da skulle hun ha vært gutt =P Denne gang kommer jeg til å være 21 da ungen blir født, da står det jente på bim og gutt på babyverden! Så det er virkelig 50/50 altså=P hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå