Gå til innhold

Leie bilsete?


TI

Anbefalte innlegg

Er det noen av dere som skal leie bilsete? Eller noen som har erfaring med å leie? Kikket på if, der får jeg som kunde leie for kr 72 i mnd, men det var izi sete. Vet dere om noen forsikringsselskap som leier ut maxicosi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville ikke leid sete! Tror ikke alltid folk tar skikkelig vare på ting og en har ingen garanti for hva setet kan ha vært gjennom...Det kan se fint ut men likevel ha vært gjennom uheldige støt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

 

jeg ville kjøpt brukt BeSafe Izi Sleed og deretter BeSafe Izi combi X2, det er definitvit de beste setene og trenger ikke koste allverden. Kjøpte selv et BeSafe Izi Sleep nå til barn nr 2 brukt, 900 kr av en i Bærum, du ser jo ann hvem som selger også da mhp. hvordan det er blitt tatt vare på. Setet er supert, fikk til og med med meg kvitteringen.

 

Har fra før BeSafe Izi Combi X2 både med og uten isofix til største mann på 14 mnd, lang rygg til stor gutt for alderen, sitter kjempegodt.

 

Husk at barnet MÅ ( bør) sitte bakovervendt helst inntil 4 år alderen....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ville kun kjøpt brukt dersom en kjenner de en kjøper av godt. dersom man kjøper av ukjente vet man ikke historien til setet uansett hvordan selger ser ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...