Gå til innhold

Noen her som har kreft eller har hatt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal til legen på fredag for å få svar på blodprøver og fortelle om en kul jeg har funnet i magen.

Jeg tenker automtisk på kreft.....

Jeg tok en senking prøve, kan den påvise om det er mulighet for at jeg har kreft en plass i kroppen?

det som jeg har funnet i magen er ikke vond og jeg klarer ikke kjenne den når jeg klemmer på magen, men jeg kjenner at den dytter på inni magen. (ligger i øverste del under venstre ribb bein)

Når jeg ligger på magen kjenner jeg at jeg ligger på en "kul"

Og av og til når jeg puster eller hoster kjennes det ut som jeg har "sting-som når du har gått fort fort og får stikk i siden)

Å hikker er kjempe ubehgaelig for da kommer det borti den "kulen"

Her en kveld lå mannen min å strøk meg over magen-det endte med at jeg ble kjempe kvalm og måtte ligge i foster stilling.

Noen tips om hva dette kan være?

Jeg er så redd!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, stakkars deg! Jeg vet desverre ikke hva det er, men kanskje det bare er en fett-klump? Skjønner du er kjemperedd, er utrolig skummelt med sånne ting som en ikke vet hva er!

Masse masse lykke til imorra! Håper du får gode nyheter og at det ikke er noe å bekymre seg for! Skal krysse fingrer og bein for deg!

En god klem fra meg til deg!

Skrevet

De fant en stor klump i magen på min søster i fjor. Var ikke kreft, opererte den ut. Hun var mye kvalm pga den.

Skrevet

Hvor stor er den og hvor sitter den?

Skrevet

Takk takk, for støtte og klem. Skal ikke til legen i morgen,men på fredag. Skal skrive et innlegg på hvordan det går. Kjenner jeg vil grine en skvett.......

Skrevet

Det har jeg ikke tenkt på at det kan være en fett klump, er jo lov å håpe på det da.

Kan ikke svare på hvor stor den er for jeg klarer ikke måle den.

Den ligger på en måte under ribb beina på venstre side føler gjerne den har flyttet seg enda litt mot venstre. Litt usikker. Tenkte på?

Skrevet

Ha akk samme.Kul venstre side under ribben,ikke vondt-men litt i veien når jeg skal ligge osv..

Skrevet

jaaa...har du tenkte å sjekke det opp?

Skrevet

Har den vært der lenge? Det kan faktsik bare være avføring vet du :) Og da stemmer det at den flytter seg mot venstre

Skrevet

Jeg har også en kul, men den ligger på høyre siden under ribbebeina. Kjente den for første gang for to år siden. Ble henvist både til røngten og ultralyd. Det skumleste av alt var at de ikke kunne se noe som helst. De kunne jo kjenne den godt. Siden de ikke så noe, fikk jeg beskjed om å bare "glemme" kulen. Og helle ta kontakt igjen om den vokste. Den har ikke vokst så jeg har ikke gjort noe mer med det. Vurderer å få henvisning på nytt i håpe om de kan finne noe. For noe ER det jo, kjenner det godt.

Skrevet

Avføring? Jeg går jo på do uten problem.......hvilke andre symtomer kommer da?

Skrevet

Forstørret milt kanskje? Det blir jo bare ren gjetting da.

Senkning er en uspesifikk test. Forhøyet senkning kan man ha ved mange forskjellige tilstander.

Krysser fingrene for at det er noe helt ufarlig.

Skrevet

Takker ja krysser fingrene for at jeg får et svar, ikke bare at de ikke finner noe...For jeg kjenner jo at det er noe der.Og jeg blir så redd.....

Skrevet

Jeg har også en sånn kul som deg nederst på høyre ribbein, føler ofte den er i veien og kan få sting hvis jeg hoster eller nyser.

Hos meg er det noen muskelfibrer søm røyk for noen år siden og de har siden da samlet seg i en klump ved bunnen av ribbeinet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...