Gutt3+Spire<3 Skrevet 27. oktober 2009 #1 Skrevet 27. oktober 2009 Jeg er 32+4, var på kontroll i sta. Baby'n ligger med hode ned, og magen har synki en del. Kjenner innimellom at det "napper" i underlivet. er masse med liv. Har hatt masse kynnere under store deler av svangerskapet. Men nå begynner det og bli kraftigere kynnere for hver dag som går. noen som vet hva det kan være? er dette normalt?
Mamma til Mathias&Amilia Skrevet 27. oktober 2009 #2 Skrevet 27. oktober 2009 Hei. Jeg har opplevd akkurat det samme som du. Nå er jeg 38+3 i dag og har nå kynnere som begynner å bli vonde. Magen sank ganske tidlig og sank igjen for et par uker siden. Nå er hodet festet og jeg bare venter på at ting skal skje. Så hvis du opplever det samme som meg må du bare forvente at kynnerne blir kraftigere,varere lengre og blir etterhvert vonde. Men det gjenstår jo bare å se.. Lykke til.
jentenr2 Skrevet 28. oktober 2009 #3 Skrevet 28. oktober 2009 Jeg har det på akkurat samme måte. Er 30+5. Har hatt mye kynnere denne gangen, men de varer heldigvis ikke så lenge. Jeg tenker at det er kroppens måte å gjøre seg klar til fødselen på Så tror ikke du trenger å bekymre deg =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå