Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2009 #1 Skrevet 27. oktober 2009 Den ser kjempe skummelt ut. Glede meg til den kommer på kino. Er det flere her inne som har planer om å se den?
Gjest Skrevet 27. oktober 2009 #2 Skrevet 27. oktober 2009 Jeg har INGEN planer om å se den hvertfall:( HAAAAAAAAAAATER intenst slike filmer. Mvh Pysa;-)
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2009 #3 Skrevet 27. oktober 2009 Hehehe....jeg glede meg skikkelig. Elsker slike "skremmefilmer". Er litt lei av gørr og blod filmer
Gjest Skrevet 27. oktober 2009 #4 Skrevet 27. oktober 2009 Jeg er ingen stor filmseer, men de gangene jeg har sett filmer i den sjangeren har jeg fått studert puta mi på særdeles nært hold, og sett fint lite av filmen, hehe...
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2009 #5 Skrevet 27. oktober 2009 Denne har jeg faktisk ikke hørt om :-) Hva handler denne om og hvem spiller i den? Jeg er mest glad i slike filmer som gjør at jeg grøsser langt inne i ryggraden uten at vi nødvendigvis ser så mye ekkelt. Alla Blair witch hvis dere skjønner hva jeg mener... Masse zombier og blod og gørr er ikke min greie.. Tittelen på filmen gjør at jeg er veldig fristet til å se den :-)
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2009 #6 Skrevet 27. oktober 2009 Hehehe...jeg tok med en venninne og så the grudge 2 på kino. Vi hadde ikke sett 30 min. av filmen engang, før hun begynte å tviholde meg i hånda, mens hun sa om og om igjen: jeg angre på at jeg ble med, Gud som jeg angrer. Fikk litt vondt i hånda da filmen var over
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2009 #8 Skrevet 27. oktober 2009 Du kan se traileren her http://www.oslokino.no/incoming/article224500.ece Det er en film laget av "vanlige" mennesker som oss. Et par som har lagt ut flere kamera hjemme hos seg, fordi dem er sikker på at det spøker hjemme hos dem. På traileren får du se ting som skjer. Må si jeg fikk litt frysninger da jeg så traileren, men skal aboslutt se den på kino.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2009 #9 Skrevet 27. oktober 2009 bare klippet fikk meg til å grøsse!!! Den filmen SKAL jeg se!! Noen som vet om det er noe sannhet i filmen, eller om alt bare er oppspinn??
LittleMissCandy Noah08+Spire<3 Skrevet 27. oktober 2009 #10 Skrevet 27. oktober 2009 Jeg har sett den, en kompis av meg har fått den lastet ned fra nettet. Er dritt skummel synes jeg, den kan ivertfall ikke sammenlignes med the blair witch som folk skriver, den er jo bare sinnsykt tragiskt kjedelig, og finnes ikke skummel.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2009 #11 Skrevet 27. oktober 2009 For meg ser det ekte ut. Men man vet aldri...
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2009 #12 Skrevet 27. oktober 2009 Enig. Blair witch var ikke noe skummelt. Bare kjempe irriterende...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå