Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2009 #1 Skrevet 27. oktober 2009 Er aleinemor for 2 barn. Har fullt ansvar. Får 2400.- i mnd.tilsammen for begge. Faren har dei 4 netter i mnd. Kom med forslag om att han kunne ha dei 6 netter i mnd. Altså fra fredag til mandag. Dei kommer heim til meg etter skulen. Han pleier ellers å komme heim med dei kl.18 på søndags kvelden. Han prøvde dette 1 helg. Helga etter kom han med dei på søndagen uten å gi beskjed att han ville ha gamle ordningen. Kom med dette forslaget fordi han og samboeren pleier å finne på noe dei helgene dei har ungane. Då får han iallefall ein ekstra kveld med dei. No skulle han hatt dei i helga. Men da jobba han så då pleier vi å forskyve den, og han har dei frå mandag til onsdag. Men da har han bestemt att han skal ha ei ferieveke som han har tilgode. Kjente att eg blei skikkelig forbanna. No er det alså 1 mnd til neste gang han skal ha dei. Han meinte att han og samboeren fikk lite tid sammen sio ho og jobba helger. Trudde eg skulle le meg ihjel. Her har han ungane 4 helger i løpet av ein mnd. og klage. Ka faen kan eg sei då. Har jo samboer eg og.Prøvde å få han til å innrømme att han ville ha ungane minst mulig. Men han syns visst han hadde dei nok. Syns så synd barna våre for eg føler han prøver å straffe meg.' E det eg som er vanskelig ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå