Gå til innhold

Innlagt stent, noen?:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er førstegangs og 22+4 på vei.

For ca 4uker siden begynte jeg med voldsomme smerter i høyre siden på magen, ganske langt nede, og smerter i ryggen på høyre siden.

Etter å ha gått med smertene noen dager oppdaget jeg at jeg tisset rent blod omtrent. Ingen svie ved vannlating eller noe sånn. Ble jo vettskremt og ble kjørt til sykehuset for sjekk.

Ble innlagt og vurdert av kirurg og gynlege, men de fant ikke noe galt med blindtarm eller baby (heldigvis!!)

Fikk ultralyd av nyrene og da fant de utvidelse på høyre nyrebekken.

Ble da stilt spørsmål ved nyrestein, men pga. babyen kan de ikke ta CT og klarer heller ikke finne ut noe konkret.

Var inn og ut av sykehuset de neste 2 ukene, før de bestemte seg for å legge inn et stent fra høyre nyre og ned i blæra. Dette ble gjort for 2 uker siden. Fikk da ryggmargsbedøvelse og beroligende.

Har igjen vært inn og ut av sykehus med sterke smerter siden stenten ble lagt inn. De klarer ikke å finne ut noe mer og vil ha stenten inne fram til jeg har født (!!)

Så nå ligger jeg her da.. Med helt vanvittige smerter når jeg tisser, er så jeg gråter og ser svart hver gang jeg må tisse. Smerter i magen (blæreområdet) og i ryggen (nyra). Tisser blod enda, noe jeg har gjort helt siden begynnelsen..

Har levert urinprøve for å se om det er en infeksjon, og den ene legen sier ja og setter meg på antibiotika og den andre sier nei og tar meg av antibiotika :(

Blir jo så fortvilt at jeg aner ikke hva jeg skal gjøre..

Er det noen her som har opplevd noe lignende under svangerskapet?

Blir jo og kjempe redd for babyen i magen for dette er jo en stor påkjenning for han og.

Ryggmargsbedøvelsen, beroligende, masse smertestillende (paracet, pinex forte og Ketorax (morfin) )

Aner liksom ikke hva jeg skal gjøre.. Føler ingen klarer å hjelpe meg eller gi meg noen fornuftige svar. Jeg har måttet slutte skolen og klarer omtrent ikke gå mer enn 10meter før det gjør så vondt at jeg må legge meg ned.. :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...