Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2009 #1 Skrevet 27. oktober 2009 Er litt redd for at jeg bruker litt lav form, for retten gikk nesten opp til kanten da jeg fyllte forma nå. Forstørrer den seg noe særlig?
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2009 #2 Skrevet 27. oktober 2009 Den hever seg ikke. Men osten bobler jo litt og kan kanskje flyte litt over kanten
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2009 #3 Skrevet 27. oktober 2009 Ikke i hele tatt, men den kommer til å koke litt. Bare sett en langform med bakepapir under risten lasagnen står på, så slipper du søl i ovnen din:)
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2009 #4 Skrevet 27. oktober 2009 Det kommer selvfølgelig an på hvor mye gjær du hadde i...
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2009 #5 Skrevet 27. oktober 2009 Jeg skal hive innunder et brett. Oppdaget litt for sent at vi ikke hadde ost, så den spruten slipper vi desverre...
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2009 #6 Skrevet 27. oktober 2009 Man får bare betale prisen av å motta noen frekke kommentarer når man ikke tør å stille dette sprsmålet på skravle. Hilsen HI :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå